• suzi

Vilken köksfläkt är bäst?

Hej. Tänkte fråga här vilken tak-integrerad köksfläkt ni rekomenderar. Var är det billigast?  Behöver inte vara något kännt märke. 

• Svar på tråden Vilken köksfläkt är bäst?
  • simon89

Hej! Jag har precis köpt en tak integrerad köksfläkt från swedluxury. Och måste säga att kvaliten är helt suverän, och inte tala om den fantastiaka deaignen! Det går mycket bra att jämföra med ett mer välkänt märke. Men priset är bara lägre och det är ju en fördel. Suget är jätte bra, ljudnivån låg. Jag köpte en vit elite. Här har du länken till alla deras tak integrerade fläktar swedluxury.se/tak-integrerad-koksflakt-spisflakt

• Anonym (MA)

Vi har också köpt en takintegrerad fläkt från swedluxury. Valde varianten med extern motor. Sjukt nöjd!!

• Lime113

https://www.byggahus.se/forum/threads/koeksflaekt-traditionell-vertikal-tak-integrerad-el-inbyggd-i-haellen.300927/#post-3197901

? Vi har haft ett rätt stort antal "användare" som gör dold reklm för Swedluxury.

Jag plockar just bort ytterligare 3 spammare.

Ett företag som måste uppfinna "nöjda kunder" har uppenbarligen ont om den varan, och jag skulle undvika att göra affärer med ett sådant företag!

/moderator?

Jag tror allt som är skrivet i denna är bullshit från Swedluxury. Dvs lita inte på dessa falska konton och inlägg. Gå in och kolla på kontona så ser ni att de är tomma.

• Moderator
    Lime113 skrev 2019-04-16 12:59:42 följande:

www.byggahus.se/forum/threads/koeksflaekt-tra.../#post-3197901

Vi har haft ett rätt stort antal "användare" som gör dold reklm för Swedluxury.

Jag plockar just bort ytterligare 3 spammare.

Ett företag som måste uppfinna "nöjda kunder" har uppenbarligen ont om den varan, och jag skulle undvika att göra affärer med ett sådant företag!

/moderator

Jag tror allt som är skrivet i denna är bullshit från Swedluxury. Dvs lita inte på dessa falska konton och inlägg. Gå in och kolla på kontona så ser ni att de är tomma.

Moderator. Yeah right Drömmer
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (lk)

Finns inga bra, man får plocka isär och kombinera med en starkare industrivariant får att få någon kraft i dom (står spec m3/t ). Sen går det att se flintasteken flyga.

Svar på tråden Vilken köksfläkt är bäst?