• Overthinker

    Nån mer ung styvförälder?

    Tänkte höra om det finns någon fler ung styvförälder där ute som vill kanske prata lite mer privat med mig? Vore så skönt att få prata med någon i samma sits och kanske dela med oss av erfarenheter och tips! Eller en styvförälder i vilken ålder som helst :)

    Jag själv är 18 och varit bonus sedan jag var 16. Men hör av er om det låter intressant! :D

  • Svar på tråden Nån mer ung styvförälder?
  • Lady Di

    De beror väl på vad du räknar som ung? Jag har varit bonus-förälder sen jag var 24 o är nu 30. De är aldrig lätt att vara en extra förälder. Du får gärna prata med mig om du vill.

  • Overthinker
    Lady Di skrev 2016-02-23 18:40:36 följande:

    De beror väl på vad du räknar som ung? Jag har varit bonus-förälder sen jag var 24 o är nu 30. De är aldrig lätt att vara en extra förälder. Du får gärna prata med mig om du vill.


    Nej det är det verkligen inte! Ja för mig spelar det egentligen ingen roll hur gammal du är, alla som vill prata och dela med sig är välkomna! :) vet inte riktigt hur det funkar med privata meddelanden här på fl, men jag har div olika sociala medier jag kan prata genom :)
  • Lady Di

    Nej. Man står många gånger vid sidan om o bara får svälja.
    Byter gärna erfarenheter. Haha jag fattar inget här på denna sidan, är ett under att jag en lyckades skriva svar till dig här ???? Jag har fb. Diana Rosby (tror de bara är jag som heter de) ????

  • Lady Di

    Haha se. Jag kan inte ens skriva ordentligt tydligen. ???? frågetecknen ska inte vara med

Svar på tråden Nån mer ung styvförälder?