Vi ska gå på Swingersklubb för första gången... Ge mig era råd och erfarenheter!
Hej.
Om en vecka ska jag och min sambo gå besöka en swingers-klubb för första gången. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det kittlar min fantasi samtidigt som jag är rädd för vad som eventuellt kan gå fel. Jag har alltid varit svartsjuk och är rädd för att känna svartsjuka. Vi ska bara ha sex med varandra har vi bestämt men tänk om jag får för mig att han tänder mer på andra och eg skulle vilja ha dem... Jag är också rädd för att öppna dörrar jag inte kan stänga. Tänk om jag inte går igång på det som i min fantasi och han gör det eller tvärtom... Om allt går bra så hoppas jag på en busig och häftig kväll som blir vår egna lilla hemlighet...
Några frågor till er som varit på klubbar tidigare.
I baren och loungen...brukar människor vilja interagera med varandra där? Prata mycket osv. Vad pratar man om? Är det bara sex i fokus?
Är det stort fokus på att vara så sexig som möjligt dvs "duger" en vanlig kvinna på 40 som gjort sig lite extra läcker för kvällen men som ändå har lite mage och rumpa...? Är alla snygga?
Är det vanligt att folk "hoppar på en" och blir intensiva i att man ska ha sex tillsammans?
Hur funkar det i allmänhet... Om jag ex står och väntar på min sambo vid toaletten kommer jag att ses som någon som ska "plockas upp" då?
Snälla, hjälp mig här... Jag har tusen fjärilar i magen och vill vara så förberedd som möjligt...