• Anonym (Sifo)

Ni kvinnor som njuter av analsex..

Ni som njuter av att bli penetrerade analt. Vilket ger den skönaste fysiska njutningen, att bli knullad analt eller att bli knullad vaginalt?

Ta enbart hänsyn till den rent fysiska njutningen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni kvinnor som njuter av analsex..
  • j a d e

Borde inte en bättre rubrik varit just den frågan du ställer i TS?  Här handlar det ju inte om rumpknull utan om att välja. 

• Anonym (Sifo)
    j a d e skrev 2016-02-24 12:56:35 följande:

Borde inte en bättre rubrik varit just den frågan du ställer i TS?  Här handlar det ju inte om rumpknull utan om att välja. 

Så är det säkert. Kan vi inte starta en ny tråd där vi enbart listar "bättre tänkbara rubriker" för just den rubrik jag valde? Jag är säker på att både rubriken och trådstarten är ganska glasklar, bara man vill förstå.

Kan vi dra den där med vilka olika svarsalternativ som fattas också så att vi har det gjort och kan lägga detta åt sidan? :)
  • j a d e
    Anonym (Sifo) skrev 2016-02-24 13:11:59 följande:
    Så är det säkert. Kan vi inte starta en ny tråd där vi enbart listar "bättre tänkbara rubriker" för just den rubrik jag valde? Jag är säker på att både rubriken och trådstarten är ganska glasklar, bara man vill förstå.

Kan vi dra den där med vilka olika svarsalternativ som fattas också så att vi har det gjort och kan lägga detta åt sidan? :)
    Har jag helt fel här nu eller låter det inte lite som att du behöver lite kuk där bak?
  • Utflykt i verkligheten
    j a d e skrev 2016-02-24 13:21:17 följande:
    Har jag helt fel här nu eller låter det inte lite som att du behöver lite kuk där bak?
    Hahaha!! Skrattande

Själv tillhör jag den kategorin kvinnor som inte "blir knullad", utan aktivt har sex med min man (eller knullar med, om man nu så vill).

Men om jag nu ska koppla på min snälla sida och svara på grundfrågan, så blir svaret - Både vaginalt och analt är lika skönt, fast på olika sätt. Det beror också lite på tillfället vad som lockar mest just då.
  • Anonym (Haha)
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-02-24 13:29:03 följande:

Hahaha!!

Själv tillhör jag den kategorin kvinnor som inte "blir knullad", utan aktivt har sex med min man (eller knullar med, om man nu så vill).

Men om jag nu ska koppla på min snälla sida och svara på grundfrågan, så blir svaret - Både vaginalt och analt är lika skönt, fast på olika sätt. Det beror också lite på tillfället vad som lockar mest just då.

Haha, själv blir jag knullad och knullar... Aldrig ett riktigt samspel. Loving it.
  • Anonym (Lelle)

Gillar både ock, men sist min kk fick lov att köra in den i tvåan, så sket jag ner mig på väg hem

Plus att jag blödde ur röven två dagar efter det

Så igår blev det hål nr 1 som fick påhälsning

Gött det med;)

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Haha) skrev 2016-02-24 13:41:27 följande:

Haha, själv blir jag knullad och knullar... Aldrig ett riktigt samspel. Loving it.

Jo det händer väl här med (så klart?)... Min kommentar var mer en obstinat protest mot det smaklösa och troligtvis omedvetna sexistiska uttrycket som störde mig.

Den typen av porrskadade kommentarer kommer sällan från den socialt begåvade delen av befolkningen, är min erfarenhet. Mer från gruppen "höhö, kärringen fick så hon teg i helgen..." Ja du fattar...
Svar på tråden Ni kvinnor som njuter av analsex..