Ni kvinnor som njuter av analsex..
Ni som njuter av att bli penetrerade analt. Vilket ger den skönaste fysiska njutningen, att bli knullad analt eller att bli knullad vaginalt?
Ta enbart hänsyn till den rent fysiska njutningen!
Ni som njuter av att bli penetrerade analt. Vilket ger den skönaste fysiska njutningen, att bli knullad analt eller att bli knullad vaginalt?
Ta enbart hänsyn till den rent fysiska njutningen!
Borde inte en bättre rubrik varit just den frågan du ställer i TS? Här handlar det ju inte om rumpknull utan om att välja.
Borde inte en bättre rubrik varit just den frågan du ställer i TS? Här handlar det ju inte om rumpknull utan om att välja.
Hahaha!!
Själv tillhör jag den kategorin kvinnor som inte "blir knullad", utan aktivt har sex med min man (eller knullar med, om man nu så vill).
Men om jag nu ska koppla på min snälla sida och svara på grundfrågan, så blir svaret - Både vaginalt och analt är lika skönt, fast på olika sätt. Det beror också lite på tillfället vad som lockar mest just då.
Omöjligt att välja, älskar båda!
Gillar både ock, men sist min kk fick lov att köra in den i tvåan, så sket jag ner mig på väg hem
Plus att jag blödde ur röven två dagar efter det
Så igår blev det hål nr 1 som fick påhälsning
Gött det med;)
Haha, själv blir jag knullad och knullar... Aldrig ett riktigt samspel. Loving it.