Hjälp nån som har spått sig på spådom.se
Jag har spått mig 4 gånger om kärlek och lite allt annat men mest kärlek, och mitt ex som jag kände att jag va inte klar med han då han gjorde slut, kände att de fanns mer,
Alla dessa 3 spåtanter sa lika om en grej förutom den andra, jag vet inte vem jag ska tro på jag spåde mig på spådom.se är de nån som också har spått sig där som kan säga om de va nåt som stämde och hände de er de som dom sa till er,
Kan skriva lite kort vad alla 4 sa till mig
Spåtant. 1 sa att jag och mitt ex inte kommer bli vi nå mer de är över de va nåt som saknades mellan oss men jag kommer träffa en ny inom 2 månader tydligen så kanske jag bildar familj med han, sen förklarade hon att han va äldre och mörkhårig vi har samma humör och så vidare,
Spåtant. 2 innan jag ringde så såg jag mitt ex på stan mitt hjärta dunkade så hårt och de gjorde lite ont men de gick bra hon frågade på en gång om de va nån kille jag tänkte på och allt stämde, hon sa att han saknar mig vill ha mig tillbaka han har ångrat men vågar inte ta första steget men de kommer bli vi igen för de va starkt kort, sen frågade hon varför gjorde ni slut ni är inte klara vi kommer tydligen hamna på samma ställe fest eller vad som helt och nåt händer där då de blir vi igen
Spåtant.3 sa att vi skulle försöka igen fast ta de lugnt och försiktigt de fanns hopp men jag måste ha tålamod om jag vill ha han tillbaka om jag bestämmer mig att låta de va så såg hon att de kommer en kille in i mitt liv snart, så spelade ingen roll vilken val jag gör jag kommer må bra,
Spåtant. 4 hon tyckte jag skulle gå vidare jag kommer alltid ha en plats i hans hjärta och samma för mig de va inte meningen att de skulle bli vi utan vi kommer va mer som vänner sa hon och han är inte den killen som skulle laga mitt hjärta jag måste arbeta med mig själv och för de kommer en ny och inte göra samma misstag som sist,
Vem ska jag tro på känner jag, då bestämmer jag för att låta allt vara de som händer händer känner jag orkar inte tänka på de dära så nån där ute som kan ge mig ett svar