• anonym08

Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)

Någon mer än jag som har äl inom dom närmsta dagarna och har försökt några månader?

Vore kul att följas åt till bim:)

• Svar på tråden Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)
  • Let it Rain

Jag! Har nog ÄL på söndag skulle jag tro (testar med stickor). Vi är inne på vårt fjärde försök nu. Vilket försök blir det för er och hur gammal är du?

• billiebombay

Är ganska säker på att jag hade ägglossning i torsdags. En dag tidigare än kalendern. 8:e försöket med andra barnet :(

• Let it Rain
    billiebombay skrev 2016-02-27 14:14:16 följande:

Är ganska säker på att jag hade ägglossning i torsdags. En dag tidigare än kalendern. 8:e försöket med andra barnet :(

Hur gammal är du, om jag får fråga?
  • billiebombay
    Let it Rain skrev 2016-02-27 14:20:55 följande:

Hur gammal är du, om jag får fråga?

Jag är 29. :)
  • Erli

Får jag hoppa in?

Har äl idag, trodde det skulle vara dags på tisdag men testerna blev positiva redan idag :D

Har ni försökt länge?

• Let it Rain
    Erli skrev 2016-02-28 15:26:15 följande:

Får jag hoppa in?

Har äl idag, trodde det skulle vara dags på tisdag men testerna blev positiva redan idag :D

Har ni försökt länge?

Jag har också ÄL idag! Detta är fjärde försöket för oss. Hur länge har du försökt?
  • Erli

[quote=76386667][quote-nick]Let it Rain skrev 2016-02-28 16:46:02 följande:[/quote-nick]Jag har också ÄL idag! Detta är fjärde försöket för oss. Hur länge har du försökt?[/

Å vad kul :)

Detta är tredje försöket. Hoppas det ska kunna ta sig. Har lite svårare att bli gravid nu pga komplikationer vid förra snittet (ärrbildningar och sammanväxningar). Men vi håller hoppet upp!

Är det ert första barn?

• Let it Rain
    Erli skrev 2016-02-28 17:21:55 följande:

[quote=76386667][quote-nick]Let it Rain skrev 2016-02-28 16:46:02 följande:[/quote-nick]Jag har också ÄL idag! Detta är fjärde försöket för oss. Hur länge har du försökt?[/

Å vad kul :)

Detta är tredje försöket. Hoppas det ska kunna ta sig. Har lite svårare att bli gravid nu pga komplikationer vid förra snittet (ärrbildningar och sammanväxningar). Men vi håller hoppet upp!

Är det ert första barn?

Ja, det blir vårt första. Jag är dock lite äldre (snart 37), så det kan nog ta lite tid innan det tar sig. Använder du ÄL-tester?
  • Erli

[quote=76386908][quote-nick]Let it Rain skrev 2016-02-28 18:08:17 följande:[/quote-nick]Ja, det blir vårt första. Jag är dock lite äldre (snart 37), så det kan nog ta lite tid innan det tar sig. Använder du ÄL-tester?[/

Vad roligt :)

Jag har använt äl-tester sen sonen föddes för att ha lite koll på kroppen eftersom vi inte använt preventivmedel utan kört "säkra perioder". Så jag fortsätter med testerna, tycker det funkar bra.

• Let it Rain
    Erli skrev 2016-02-28 19:57:31 följande:

[quote=76386908][quote-nick]Let it Rain skrev 2016-02-28 18:08:17 följande:[/quote-nick]Ja, det blir vårt första. Jag är dock lite äldre (snart 37), så det kan nog ta lite tid innan det tar sig. Använder du ÄL-tester?[/

Vad roligt :)

Jag har använt äl-tester sen sonen föddes för att ha lite koll på kroppen eftersom vi inte använt preventivmedel utan kört "säkra perioder". Så jag fortsätter med testerna, tycker det funkar bra.

Använder också tester, vilka kör du med? Vad är det för ålder på dig, btw? :)
Svar på tråden Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)