• evaeva18

mobil avi? förenade armen lågestik ab?

min bror har fått en avi att hämta ut ett paket från förlängla armen lågestik.

han inte beställt något.

vad händer om han ej hämtar ut paketet?

någon mer som har råkat ut för detta? han misstänker att det är en mobil som någon har beställt på hans namn?

• Svar på tråden mobil avi? förenade armen lågestik ab?
  • evaeva18

kan någon annan hämta ut paketet?

• sportpappa

Vad jag kan se så sysslar inte Förlängda Armen Logistik AB med paketdistribution utan är primärt ett tryckeri. De har distribution av brev med kringhörande tjänster så som frankering, adressering m.m.

Förlängda Armen Logistik AB verkar vara ett seriöst företag så utifrån det så går det inte att säga huruvida man ska hämta ut det eller inte.

I normalfallet ska man inte hämta ut något som man inte beställt utan låta det gå tillbaka till avsändaren, men man blir ju nyfiken.
    Jobbar han på ett företag som kan ha anlitat Förlängda Armen Logistik AB för någon trycktjänst?

• evaeva18

ingen?

kan någon ha teknat ett abomang i hans namn?

• sportpappa

Jag hade i alla fall gått och tittat på paketet för att se om det står någon avsändare. Om det står något och det verkar skumt så hade jag inte hämtat ut det.

• evaeva18

nä han jobbar inte med det.

men om man hämtar ut ett paket måste man inte ta det då man kan nog inte bara gå och titta på paketet tror ej det funkar så

ska säga till honom att han inte ska hämta ut det.

• evaeva18

kan någon teckna ett avtal på hans namn utan har skrivit på något? någon telefonförsäljare?

• evaeva18

nu fick jag upp ett sms från min bror

ateas mobil något i den stilen kommer paketet från början?

• evaeva18

detta verkar krånligt jag ber han ej att hämta ut paketet

Svar på tråden mobil avi? förenade armen lågestik ab?