Nidationsblödning - två dagars mens?
Jag hoppas det finns någon som upplevt ungefär liknande symtom som mig som visade sig vara nidationsblödning... jag trodde det med all säkerhet i fredags när det kom en mycket sparsam svagt rosafärgad flytning. I lördags morse kom så mensen, or so I thought... kom ganska mycket under lördagen, litegrann under söndagen och nu har jag inget alls. Skulle detta kunna vara en nidationsblödning? Jag vet inte hur lång min menscykel är, har ätit p-piller i många år och när jag gjort uppehåll har jag tidigare fått mens en gång på ett år (har pcos). I höstas gjorde jag ultraljud på äggstockarna och då sa gyn att det inte var ett pärlband på äggstockarna längre... så kaaanske det förbättras med åren (jag är 32).
Om det nu skulle vara nidationsblödning - ungefär hur många dagar efter detta ska jag testa mig? Jag tror jag kan ha haft ägglossning den 16:e februari, detta är också nytt för mig eftersom jag aldrig haft en regelbunden cykel, men det verkade som på utifrån flytningarna.
Vore jättekul att få lite feedback och jag håller tummarna att någon upplevt detta :) Barnlängtan är enorm just nu.