• Anneli1993

Tips på bra sidor att träffa killar?

Hej hej!

Jag har ett väldigt stressigt liv & min relation med min sambo börjar falla ihop.
    Finns det någon bra sida där man kan träffa en ny vid sidan om?
    Känner mig väldigt ensam och det är bara en tidsfråga innan vi kommer separera...
    Tror inte jag kommer klara att vara själv, har varit i relation sedan jag var 16.

Puss!

• Svar på tråden Tips på bra sidor att träffa killar?
  • Anonym (Var ensam!)

Jag tror att det kan vara nyttigt att prova på att vara ensam ett tag. Att trivas i sitt eget sällskap och kunna finna det positiva i att vara för sig själv är väldigt värdefullt. Det är rätt skönt att få slippa ta hänsyn till någon hela tiden :)

• Jeppus

Har testat en del sidor sedan jag blev singel för ca 1 år sedan, tycker det mesta verkade oseriöst och ca 9 av 10 var killar uppfattade jag det som. Orkade inte lägga ner så mycket energi på det för det kändes meningslöst. Det bästa jag och mina polare tycker är att träffa folk i utelivet prata lite sedan brukar snapchat lösa det mesta. 

• Anonym (fjant)

Så jäkla osexigt med människor som är otrogna för att de är för fega för att vara ensamma ett tag 

• Anonym (fjant)

Så jäkla osexigt med människor som är otrogna för att de är för fega för att vara ensamma ett tag 

• j a d e

Det här är ditt andra, tredje konto nu va? Hur går det? Bra?

Svar på tråden Tips på bra sidor att träffa killar?