• Äldre 1 Mar 07:38
    4151 visningar
    25 svar
    25
    4151

    bim+3 neg test

    Hej alla.
    Jag har en fråga, är det någon som testat neg med clearblue men vart gravida?
    När jag var gravid förra gången testade jag bim+7 med aco och fick neg men när jag testade morgonen efteråt med clearblue digital fick jag gravid 2-3 veckor.
    Mensen har vart som en klocka efter förlossningen och dottern är nu sju månader, Denna månad är mensen tre dagar sen och känner igen lite symtom från förra graviditeten. Speciellt illamående när jag dricker kaffe (dricker säkert 5 koppar dagligen vanligtvis).

    Tog ett test nu på bim+3 men fick neg, (clearblue digital, ej veckoindikator)
    men har en speciell känsla som gör att jag inte vet om jag ska lita på det.
    Men clearblue brukar väl alltid stämma?

  • Svar på tråden bim+3 neg test
  • Äldre 1 Mar 10:16
    #1

    Jag testade clearblue 1 vecka efter beräknad mens. Negativt. Testade varje dag i två veckor med rfsu. Negativt test. Jag köpte grav tester på tradera o vips! Jag fick positivt! Idag är jag i vecka 17 :) så det va inte alls länge sen jag testade mig om man säger så. Men om jag räknar tillbaka så borde jag vart i vecka 6 då jag testade med clearblue. Jag tycker själv allt va konstigt. Man kan tycka att clearblue ska ge svar. Inte ens min barnmorska kan svara på varför det va så :)

  • Äldre 1 Mar 10:17
    #2

    Jag plussade alltså vecka 8-9 med tradera grav testerna :) det va engelsk text på dem. Så vet ej vad för "märke" det va. Det va smala tunna

  • Äldre 1 Mar 10:52
    #3
    Linutis skrev 2016-03-01 10:17:59 följande:

    Jag plussade alltså vecka 8-9 med tradera grav testerna :) det va engelsk text på dem. Så vet ej vad för "märke" det va. Det va smala tunna


    Spännande.. Hade du symtom innan dess? Är troligtvis i vecka 7.. Fick tre pos test förra veckan, nu inget å ingen blödning. Tog de nån annan koll på mvc på dig?
  • Äldre 1 Mar 10:55
    #4

    Okej, då kan alltså cb också visa fel, tänkte testa igen om några dagar om inte mensen dyker upp! ????

  • Äldre 1 Mar 10:56
    #5

    Oj, de skulle vara smiley och inte massa frågetecken haha

  • Äldre 4 Mar 16:23
    #6

    Är på bim +1 inga menskänningar bara gravsymtom sedan äl+6. Fick även svullen mage idag. Hoppas få se ett plus snart :(
    Känns i hela kroppen att jag är grav så hoppas inte jag inbillar mig.

  • Äldre 5 Mar 09:44
    #7

    Bim + 2. Fortfarande ingen mens i sikte.. Har inte vågat testa idag. Vill inte få fler minus :P

  • Äldre 5 Mar 14:22
    #8

    Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

  • Äldre 5 Mar 21:49
    #9
    Villtro1 skrev 2016-03-05 14:22:59 följande:

    Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(


    Lita på de! Grattis!
  • Äldre 5 Mar 22:03
    #10

    Hej!

    Själv är jag på bim +3 idag, ingen mens i sikte alls. Tog ett test på bim +1 som var negativt, slänger in bild på det dock om jag lyckas :p vet inte heller när jag ska våga testa igen :/

Svar på tråden bim+3 neg test