Sambo söker efter andra tjejer, jag blir förkrossad
Hej! Jag har ett förhållande sedan drygt fyra år. Vi hade det väldigt svårt i början då han antagligen inte var redo utan höll på skriva till andra tjejer.
Jag blev väldigt sårad. Men det slutade med att han ville vara med mig. Tog ett tag att bygga upp förtroende...
Idag har vi ett barn på 1,5 år. Och när jag tittar genom hans telefon två gånger så ser jag att han sökt efter tre olika tjejer. En av dem har han tidigare varit intresserad av och två har han försökt söka information om.
Han ljög för mig om att han bara tyckt sig känna igen tjejerna och undrat vem dem varit och den tjejen han varit intresserad av tidigare har han bara råkat klicka på (fast jag såg att han sökt hennes namn)
Han sa iallafall efter många om att när han är leds på mig så söker han på tjejer han tycker är snygga.
Det var otroligt sårande att höra...
Jag ser nog ganska bra ut men har dåligt självförtroende så det stärktes inte direkt....
Mår uselt av att han har andra tjejer i tankarna...
Vet faktiskt inte hur jag ska göra eftersom våran historia är full av liknande..,
Han har som jag vet inte skrivit till någon men tycker inte om att han söker upp tjejer han tycker är snygga och sedan får jag tjata för att höra sanningen. Mycket små lögner...
Vad tycker ni... Är jag kanske känslig... Jag har sagt till honom att har han behov av andra så ska han inte vara i ett förhållande men då säger han att jag betyder allt för honom... Ja jag har så mycket hjärnspöken nu i och med mitt dåliga självförtroende...
Snälla någon... Eftersom vi har ett barn tillsammans så blir det svårare... Vill inte ha henne varannan vecka... Men samtidigt dessa tankar om att en dag bli bortvald kväver mig...