Spökstreck eller svagt plus? Clearblue.
Vad tror ni?
Vad tror ni?
ser inget pluss på dedär.
Jag ser heller inget plus :-/
Typiskt ???? När de har torkat syns ett ganska tydligt streck, men torkat då. Man ska ju inte läsa av efter testtiden...
Det skulle vara en :( inte en massa ????
Vad tror ni?
[quote=76394289][quote-nick]glittersol skrev 2016-03-01 17:22:50 följande:[/quote-nick]Ser något som kan vara torkstreck eller mycket mycket svagt plus. Vilken dag är du på?[/
Jag vet inte... Har mycket oregelbundna cykler och hade inte koll med äl-stickor denna månade heller :)
Vad tror ni?
Vet att det var ett tag sen men var du gravid? Sitter här med svaga cb och blir tokig snart bim+3
Nej jag var tyvärr inte det, eller så var det mycket tidigt men det utvecklade sig inte riktigt för min mens kom ett par dagar senare. Hoppas dina visar starkare snart iaf <3
Måste hoppa in här, är på bim +10 och mitt resultat är följande..
Är den också negativt då?
Måste hoppa in här, är på bim +10 och mitt resultat är följande..
Är den också negativt då?
Hej!
Någon som testat clearblue early -6 bm
Fick nämligen detta sträck i dag.
Clearblue early är bara ett vanligt sträck i första rutan om man är gravid och ett litet i andra oxå såklart
Clearblue early är bara ett vanligt sträck i första rutan om man är gravid och ett litet i andra oxå såklart
Ska väl bli ett plus i första rutan? Så står det förklarat på kartongen i alla fall :)
Sorry! Missuppfattning av mig. Vi gjorde två helt olika test :D
Vad tror ni?
Gjort Predictor Early nu och nej, den visar inget. :/ bara clearblue plus som visat svagt svagt..
Konstigt att jag mår som man gör i kroppen..
Aja, får hoppas mensen kommer snart! Lycka till alla andra <3
Hej!
Någon som testat clearblue early -6 bm
Fick nämligen detta sträck i dag.