• Anonym (Mmm)

Tänder på hårt

Detta låter lite konstigt och det är svårt att förklara. Men jag tänder på när det är våldsamt sex. Älskar när killen gör exakt det han känner för och inte är försiktig om mig liksom. Gärna dra i håret och smiska hårt och sådär. Har fantasier om att ha sex med någon som vill att jag ska ligga stilla på mage å vara tyst medans han gör sitt. Brukar fantisera om att ja blir "våldtagen" när ja är ute i skogen eller på klubben. Att någon kommer bakifrån, lyfter upp min klänning och bara tar för sig ????. Trycker in den och tar mig hårt. Någon mer som känner så? Finns det män som skulle tända på det jag beskriver?

• Svar på tråden Tänder på hårt
  • Anonym (Mmm)

Tror ja råkade trycka i att det inte går att kommentera anonymt :(

• star80

Kan bara hålla med dig om allt. ????

Tyvärr inget jag får i mitt förhållande sedan 16 år..

• Anonym (Mmm)

Är du mannen eller kvinnan?

star80 skrev 2016-03-02 00:23:53 följande:

Kan bara hålla med dig om allt. ????

Tyvärr inget jag får i mitt förhållande sedan 16 år..

• Anonym (likeitalot)

Jag gillar oxå hårda tag, smisk o att han kör sitt race. Att han håller ner mig medan han kör på hårt o struntar i att jag "försöker" ta mig loss.

Har inte så mkt hjälpmedel än förutom vanliga sexleksaker o lite piska men skulle vilja ha lite mer. T ex remmar som går att spänna under sängen el madrass så han kan spänna fast både ben o armar så jag blir helt hjälplös :) har en vanlig dildo men är sugen på att införskaffa en riktigt stor som han kör hårt med...har sagt att han borde köpa någon o överraska mig med, att jag inte vet hur den ser ut förren han kör upp den...

• Anonym (Oerhört tändande)

Jag är man och jag tycker det låter oerhört tändande att få bestämma och mer eller mindre tvinga och vara hårdhänt. Det är så att jag till exempel fantiserat om att knulla tjejen ordentligt i munnen. Hur låter det? Sen har jag fantiserat om att bestämma att tjejen ska slicka mig i rumpan (efter dusch). Fast det är kanske mer ovanligt att man gillar, även om jag inte skulle ha något emot att göra det på tjejen.
    Annars älskar jag att knulla riktigt stenhårt bakifrån med min grova så det låter ordentligt om skinkorna. Tänder väldigt mycket på en fin rumpa.

• star80

Jo..de absolut skönaste är att bli tagen ordentligt bakifrån. Gärna bara nertryckt utan föraning och så hårt så det låter mycket som du säger.

En smäll på skinkan om jag stönar för högt också och ett hårt grepp om håret..

Gillar också när killen munknullar hårt och djupt, jag ska bara gapa.

• Anonym (Oerhört tändande)
    star80 skrev 2016-03-02 01:57:47 följande:

Jo..de absolut skönaste är att bli tagen ordentligt bakifrån. Gärna bara nertryckt utan föraning och så hårt så det låter mycket som du säger.

En smäll på skinkan om jag stönar för högt också och ett hårt grepp om håret..

Gillar också när killen munknullar hårt och djupt, jag ska bara gapa.

Vad härligt :)
  • Anonym (Mmm)

Hårt i munnen skulle age ogg nöe klara för har så känsliga kräkreflexer.. Men tycker om och bli tillsagd vad jag ska göra. Eller at han kan lyfta runt mig och bara placera mig så han vill ha mig. (Är det latheten som gör att man vill ha det såhär?) haha! första gången jag låg med min nuvarande kille så skulle jag göra nått och då sa han "neejru jag är inte klar med dig än!" Det var riktigt hett

• Anonym (Mmm)

Skulle jag nog aldrig klara*

Svar på tråden Tänder på hårt