hur ska man veta vad han vill?
Jag skulle verkligen behöva hjälp.. jag tror att jag har gått o kärat ner mig i världensfinaste kille.
Vi träffades på en dejtingapp (tinder) vi utbytte nummer och träffades, det slutade med att vi hade sex.. vi har nu pratat i kanske 2 månader och träffats 3 gånger. Sovit över 2 gånger. Och haft sex varje gång, vi gosar, kollar film, varit o handlat och då pussa han mig i affären.. Men vi pratar varje dag i telefonen, skickar lite sms ibland och han säger hela tiden att jag är finast i världen osv.
Men nu de senaste har han blivit så konstig och torr mot mig. Han säger att han är trött . Men jag va inne på tinder för jag skulle bara kolla en sak och då hänger han där fortfarande? Varför ska han fortfarande hänga där om han träffar mig?.. (han är inne där men svarar inte på ett sms typ) jag undrar egentligen bara om man ser oss som kk eller kanske dejtar? Hur ska jag ta mig vidare i denna relation? Vill han bara ligga?
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, men han hade ett innan som tog slut förra året och dom va tillsammans 5 år.. och jag är den enda han legat med efter sitt ex.. Vi båda är runt 25.