• Anonym (Tut tut)

    Vågar inte sätta mig över ansiktet

    Minns första gången en kille sa det. Jag förstod ingenting och är glad att jag bokstavligen inte satte mig där. Nu är det aldrig någon som frågat och jag vågar inte säga något. Hur gör man. Det känns så brutalt på något vis. Är det någon som suttit som en groda och ramlat eller sitter du oftast på huk?

  • Svar på tråden Vågar inte sätta mig över ansiktet
  • Anonym (Knäna)

    Jag sitter inte på huk, skitjobbigt för benen ju. Jag står på knä.

  • Anonym (på knä)

    Som sagt stå på knä, då kan man välja hur långt ner man vill sitta.
    Jag vägrade göra det från början, tyckte det va pinsamt att han skulle bli "begravd" av hela mig. 
    Men nu... Det är grymt! Min sambo älskar att slicka från alla möjliga håll och vinklar, det gör honom riktigt kåt. Han går igång på att ha mig "sittandes" på hans ansikte, ju längre ner jag sätter mig ju hårdare blir han.

  • Anonym (Tut tut)
    Anonym (på knä) skrev 2016-03-03 14:34:54 följande:

    Som sagt stå på knä, då kan man välja hur långt ner man vill sitta.

    Jag vägrade göra det från början, tyckte det va pinsamt att han skulle bli "begravd" av hela mig. 

    Men nu... Det är grymt! Min sambo älskar att slicka från alla möjliga håll och vinklar, det gör honom riktigt kåt. Han går igång på att ha mig "sittandes" på hans ansikte, ju längre ner jag sätter mig ju hårdare blir han.


    Bli begravd ja... Lite så. Kul att han gillar det.
  • Anonym (!)

    Min kille älskar det, men jag känner mig bara klumpig ;)

  • skånekille

    Det är många killar som gillar att tjejen sitter på ansiktet. Om han tycker att du skall sitta på hans ansikte så behöver du verkligen inte vara bekymmrad att han skall kvävas eller bli begravd under dig !
    Han kan andas och han gillar att du sitter på honom !

  • vargveum

    Jag brukar sätta mig på hennes ansikte ibland så hon kommer åt att suga min pung eller slicka min röv. Man är olika.

  • Givdul

    Sätt dig o njut. Vad kan gå fel? Att du börjar skratta o ramlar i sängen. Kör på. Att börja på 69n är aldrig fel, ungefär som att dricka Bloody Mary, aldrig fel

  • Anonym (Gurra)

    "Sit on my face, and tell me that you love me"

  • Anonym (KVÄVMIG!!)
    Anonym (på knä) skrev 2016-03-03 14:34:54 följande:

    Som sagt stå på knä, då kan man välja hur långt ner man vill sitta.
    Jag vägrade göra det från början, tyckte det va pinsamt att han skulle bli "begravd" av hela mig. 
    Men nu... Det är grymt! Min sambo älskar att slicka från alla möjliga håll och vinklar, det gör honom riktigt kåt. Han går igång på att ha mig "sittandes" på hans ansikte, ju längre ner jag sätter mig ju hårdare blir han.


    STÄMMER PÅ MIG MED!! 
    vill gärna att hon begraver mig så hårt att jag inte kan andas. så jag inte har så mycket annat att välja på en att slicka. tyvärr händer det alldeles för sällan. ;)
Svar på tråden Vågar inte sätta mig över ansiktet