• Joss81

Orolig för min bebis som rycker till

Hej.

Jag är orolig för min 10-månaders bebis. Hon rycker till ibland, ser ut ungefär som att hon ryser till. Det pågår inte länge utan bara en sekund. Ibland är det som att hon knycker lite med huvudet, typ som att hon nickar till. Hon ryser till på detta vis lite då och då på dagarna, ibland när hon sitter i matstolen, ibland när hon leker på golvet. Hon är fullt medveten hela tiden och oberörd av ryckningen och helt kontaktbar. Hon fortsätter att leka eller äta. Är det någon annan som har en bebis som rycker till / ryser till? Känner mig orolig :(

• Svar på tråden Orolig för min bebis som rycker till
  • Anonym (Trollmamman)

Det kan inte vara att hon kissar? Låter iaf så som vår son gör ibland när han kissar :)

• Rocket Mania
    Anonym (Trollmamman) skrev 2016-03-03 14:22:22 följande:
    Det kan inte vara att hon kissar? Låter iaf så som vår son gör ibland när han kissar :)
    Flickan och kråkan skrev 2016-03-03 14:44:02 följande:
    Så har alla våra tre barn gjort när de kissat smile1.gif .
    Mina barn också

• Kellebelle
    Rocket Mania skrev 2016-03-03 14:54:12 följande:
    Flickan och kråkan skrev 2016-03-03 14:44:02 följande:Så har alla våra tre barn gjort när de kissat smile1.gif .
    Mina barn också

Likadant med min son :)
  • Joss81

Tack för era svar. Jag vet inte om hon kissar när hon gör så. Jag blev så nervös att det kunde vara en CP-skada men då kanske det även är andra symptom eller... Någon som vet?

• Joss81

Tack för era svar. Jag vet inte om hon kissar när hon gör så. Jag blev så nervös att det kunde vara en CP-skada men då kanske det även är andra symptom eller... Någon som vet?

• madonni

Hej. Precis så gjorde mitt första barn också och jag var orolig för hjärnskador. Nu är han 16 år och inte konstigare än alla andra tonåringar ????

• madonni

Frågetecknen är smileys

Svar på tråden Orolig för min bebis som rycker till