• Värmandsbo

    Hjälp, 20 år och extremt liten penis!

    Som rubriken lyder...

    Hej jag är snart 20 år, och är oskuld. Jo varför ska jag berätta med tar allt från början lite kort..

    Jag viste ganska tidigt hur en kuk skulle se ut å vilken funktion den hade så redan i tidig ålder märkte jag på mina klasskompisarna snoppar i omklädningsrummet att deras va större än min, vist då brydde man säg inte..

    Men när jag kom till högstadiet så hade inte min växt någonting? Så jag drog den enkla utvägen eftersom jag skämdes över hur liten den var.. Slutade va med på gympan..

    Nåja åren gick å när jag va 16 år (jo jag var väldigt kort och hade inte kommit in i puberteten riktigt) så jag bad min pappa kontakta en läkare som kunde göra något åt det, å vist jag fick "hormonsprutor" även kallade "tillväxthormoner" eller "anabola", det hjälpte mig att komma in i puberteten, jag växte ca 35 cm på 3-4 månader, och jag fick mörkare röst.. Snoppen växte inte så mycket.. Så jag frågade läkaren om min snopp kommer bli "normal" och han svarade att ja när du är ca 19-20 så borde den ha växt klart och va fullt fungerade.

    Nu är jag 20 år och den är fortfarande lika liten.. Den är ca 3cm slak och ungefär 10-12 vid erektion, har även trång förhud så vid erektion vill den inte glids över ollonkanten.. Men slak är det ingen fara, kan tvätta den ordentligt. Men varför jag är oskuld är inte för att jag aldrig vart med en tjej, har varit med väldigt många tjejer faktiskt, men när det väl kommer till krita så har det varit jag som ger otalt och med fingrar.. För skäms över min penis.. Därav är jag oskuld.. Har också nobbat ett par förhållanden som jag vet, hade jag hade en normal penis hadejag vart med någon utan dem nu..

    Problemet idag är att jag är påväg in i ett förhållande med en tjej nu, och vill inte skämmas över min storlek på min penis för henne och vill heller inte nobba detta förhållandes pga detta..

    Så vad är erat råd? Få förhuden fixad? Kuken är heller inte tjock... Så jag är rädd för att den inte kommer att kännas... Läkarens namn vet jag inte... Och är det möjligt att kanske få tillväxthormoner igen?

    Snälla hjälp mig, vill bara ja seriösa svar.. Tack på förhand!

  • Svar på tråden Hjälp, 20 år och extremt liten penis!
  • Progressiv

    Det här kanske låter lite arrogant, men: Du borde inte tänka på din penis överhuvudtaget. Är tjejen du är "påväg in" i ett förhållande med någorlunda vettig så bryr hon sig inte heller.

  • Värmandsbo
    Progressiv skrev 2016-03-04 05:52:41 följande:

    Det här kanske låter lite arrogant, men: Du borde inte tänka på din penis överhuvudtaget. Är tjejen du är "påväg in" i ett förhållande med någorlunda vettig så bryr hon sig inte heller.


    Tack för svar, men saken är den att jag är så rädd för stt berätta detta eftersom jag levt hela mitt liv med stt gömma det, så hur ska jag ens förmedla det?:/
  • Anonym (Du...)
    Värmandsbo skrev 2016-03-04 10:10:27 följande:

    Tack för svar, men saken är den att jag är så rädd för stt berätta detta eftersom jag levt hela mitt liv med stt gömma det, så hur ska jag ens förmedla det?:/


    Det är inget du ska förmedla. Den låter inte oduglig i erektionstillstånd?! Som jag sagt innan. Man kan få orgasm av ett lillfinger. Du kan dessutom ge orgasm på utsidan av hennes underliv... Herregud, säg inget. Hur ska man bemöta en sån kommentar tänker du. Det är typ som en tjej skulle säga "min ena blygdläpp är 1 cm större än den andra." "Bara så du vet, har jag push-up, egentligen står inte mina bröst såhär högt upp". Hör du inte hur fånigt det låter? Bli skillad på att tillfredsställa en tjej så har du inget problem. Jag träffade en kille med liten kuk och trott att jag inte skulle vara med en men har helt ändrat mig. Han var grym.
  • Venne

    Håller med svaren ovan. Det är inte slakt tillstånd som spelar roll och i erektion är det inte ett problem egentligen. Det kan säkert finnas tjejer som har andra preferenser, men så är det ju med tex hårfärg, kroppsbyggnad och personlighet också. Då är det bara att vidare, för ni matchade inte, det handlar inte om att det är fel på dig.

    Om din förhud är för trång är det däremot en sak att gå till läkaren för, det går att ordna!

  • Värmandsbo
    Anonym (Du...) skrev 2016-03-04 10:20:23 följande:

    Det är inget du ska förmedla. Den låter inte oduglig i erektionstillstånd?! Som jag sagt innan. Man kan få orgasm av ett lillfinger. Du kan dessutom ge orgasm på utsidan av hennes underliv... Herregud, säg inget. Hur ska man bemöta en sån kommentar tänker du. Det är typ som en tjej skulle säga "min ena blygdläpp är 1 cm större än den andra." "Bara så du vet, har jag push-up, egentligen står inte mina bröst såhär högt upp". Hör du inte hur fånigt det låter? Bli skillad på att tillfredsställa en tjej så har du inget problem. Jag träffade en kille med liten kuk och trott att jag inte skulle vara med en men har helt ändrat mig. Han var grym.


    Jo iof det låter väldigt fånigt.. Säkert mitt lilla hjärnspöke som gör att jag tänker såhär..

    Jag kan säga att jag kan få en tjej att få orgasm genom oralt ganska lätt, så den fronten är inga problem precis..

    Men både hon å jag är kanska kåta av sig.. Å när vi är kåta så brukar säga en del snuskiga saker liksom, och hon säger väldigt ofta "ta mig hårt och djupt" varav jag inte tänker mig för å svarar att jag ska det... Men det kan jag ju inte:/
  • Värmandsbo
    Venne skrev 2016-03-04 10:45:42 följande:

    Håller med svaren ovan. Det är inte slakt tillstånd som spelar roll och i erektion är det inte ett problem egentligen. Det kan säkert finnas tjejer som har andra preferenser, men så är det ju med tex hårfärg, kroppsbyggnad och personlighet också. Då är det bara att vidare, för ni matchade inte, det handlar inte om att det är fel på dig.

    Om din förhud är för trång är det däremot en sak att gå till läkaren för, det går att ordna!


    Ja du kanske har rätt :/

    Får nog åka till läkaren och be om att få detta fixat:/
  • Anonym (JG)

    Min sambo har ungefär samma storlek som dig. Och jag kan säga att det är absolut inget problem! Jag älskar att ha sex med honom pch han ger mig orgamser hela tiden. Jag har varit med dom som har väldigt stora och jag kan säga med handen på hjärtat att jag föredrar min sambos före de andras. Älskar man någon så blir sexet underbart oavsett storleken. Min sambo har frågat mig flera gånger om jag tycker att den är för liten och han sa att i början va han så rädd för att visa den. Men nu är han mer självsäker och kan gå runt naken utan problem. Storleken har absolut ingen betydelse enligt mig! Så ligg på :D

  • Värmandsbo
    Anonym (JG) skrev 2016-03-04 12:34:25 följande:

    Min sambo har ungefär samma storlek som dig. Och jag kan säga att det är absolut inget problem! Jag älskar att ha sex med honom pch han ger mig orgamser hela tiden. Jag har varit med dom som har väldigt stora och jag kan säga med handen på hjärtat att jag föredrar min sambos före de andras. Älskar man någon så blir sexet underbart oavsett storleken. Min sambo har frågat mig flera gånger om jag tycker att den är för liten och han sa att i början va han så rädd för att visa den. Men nu är han mer självsäker och kan gå runt naken utan problem. Storleken har absolut ingen betydelse enligt mig! Så ligg på :D


    Detta svaret va sjukt bra, för det är typ det jag är mest rädd för, att visa den liksom... För jag menar vill ju duscha med henne och mysa å allt möjligt men att va naken framför någon man älskar när man vet att allt inte är "normalt" känns väldigt konstigt:/ men tack för detta svaret, ska få min förhud fixad nu först och främst.. Sen så hoppas jag bara på att storleken inte spelar någon roll för henne :/
  • Progressiv
    Värmandsbo skrev 2016-03-04 10:10:27 följande:

    Tack för svar, men saken är den att jag är så rädd för stt berätta detta eftersom jag levt hela mitt liv med stt gömma det, så hur ska jag ens förmedla det?:/


    Det skall du inte, när ni är redo för sex skall du bara njuta av stunden och inte tänka på penisen alls. Jag är övertygad om att hon fokuserar på dig som människa och inte storleken på ditt könsorgan.
  • Progressiv
    Värmandsbo skrev 2016-03-04 12:55:58 följande:

    Detta svaret va sjukt bra, för det är typ det jag är mest rädd för, att visa den liksom... För jag menar vill ju duscha med henne och mysa å allt möjligt men att va naken framför någon man älskar när man vet att allt inte är "normalt" känns väldigt konstigt:/ men tack för detta svaret, ska få min förhud fixad nu först och främst.. Sen så hoppas jag bara på att storleken inte spelar någon roll för henne :/


    Skulle du blänga snett på en tjej du duschade med om hon t ex hade riktigt små bröst?

    Tro mig, när ni befinner er i nakensituationer kommer hennes ögon att vara riktade mot dina egna, aldrig mot ditt könsorgan.
Svar på tråden Hjälp, 20 år och extremt liten penis!