• Anonym (Mattias)

Kvinnor/tjejer - Fråga ang kondom

Ni kvinnor som haft samlag med en man som haft knottrig kondom på, förhöjde det njutningen för din del?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor/tjejer - Fråga ang kondom
  • Anonym (Mm)

Kändes inget extra, kanske inte så konstigt dock då själva slidan är rätt okänslig. Killar tror att det känns jättemycket vid samlag för tjejer men det gör inte det.

• Anonym (Well)
    Anonym (Mm) skrev 2016-03-06 09:54:21 följande:

Kändes inget extra, kanske inte så konstigt dock då själva slidan är rätt okänslig. Killar tror att det känns jättemycket vid samlag för tjejer men det gör inte det.

Det är ju lite olika det där. För vissa (tex mig) känns det väldigt mycket, dock inte på så sätt att knottrig kondom är skönt. Den är tvärtom ganska oskön, blir bara mer friktion på helt fel sätt.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Mm) skrev 2016-03-06 09:54:21 följande:

För mig känns det mycket när jag har sex med en kuk som matchar min slida.
  • Anonym (Prövat)

Om jag som man får svara. Vi har prövat knottriga kondomer. Frun tyckte att det var lite skönare, men kom inte. Hon får inte orgasm annars heller, varken med vanliga kondomer eller utan.

• Anonym (:()

Kände absolut ingenting av räfflorna. Däremot känns det att kondomen glider fram och tillbaka som en jävla plastpåse i fittan.

Svar på tråden Kvinnor/tjejer - Fråga ang kondom