• Anonym (Rakad)

Slicka hårig fitta - vad tycker du?

Ja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka hårig fitta - vad tycker du?
  • Anonym (Grabben bredvid)

Nu är det ju så att det är cancerframkallande att slicka fitta, så jag avstår.

• Anonym (Erik)

Helt underbart med håriga fittor och jag slickar mer än gärna! Mellan blygdläpparna växer det det ju dessutom lika lite hår som det gör på mitt ollon. :)

• vargveum

Föredrar rakat, men inte så att jag skulle tvärvända och vägra direkt. Det funkar

• Anonym (Jo!)
    Anonym (Erik) skrev 2016-03-06 12:16:33 följande:

Helt underbart med håriga fittor och jag slickar mer än gärna! Mellan blygdläpparna växer det det ju dessutom lika lite hår som det gör på mitt ollon. :)

Lite hår växer det ju på insidan av läpparna, för det är ett helvete att raka ;)
    Håriga fittor är vidrigt..
  • Anonym (mmmm)

Inga som helst problem värre med stubb men det går det också

• Aikido
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2016-03-06 12:10:42 följande:
    Bara miljöpartisters muttor. De brudarna stoppar i sig allt möjligt konstigt. Ekologiskt och annan skit.
  • Anonym (nyfiken inte i en strut)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2016-03-06 12:10:42 följande:

Om hon har någon av de farliga formerna av HPV-som triggar livmoderhalscancer och cancer i  svalg eller de regionerna så kanske ja.

I o för sig ger de farliga formerna ofta inga symptom så visst är det lömskt och tänkbart. Å andra sidan tror jag inte alla som slickar en HPV-smittad får cancer, liksom inte alla HPV smittade kvinnor (o då menar jag de farliga HPV-formerna) får cervix cancer. HPV är väldigt vanligt bland sexuellt aktiva, speciellt bla folk som haft många partners. Det finns kanske 100.-200 former varav en del är farliga.

Risken för cervix cancer och kanske också svalgcancer i samband med HPV kan dock minskas ordentligt med att icke röka har jag fått för mig-eftersom rökning och HPV samverkar och förstärker varandra vad gäller att trigga cancer.
  • Anonym (nyfiken inte i en strut)
    Anonym (Jo!) skrev 2016-03-07 15:29:10 följande:
    Lite hår växer det ju på insidan av läpparna, för det är ett helvete att raka ;)
    Håriga fittor är vidrigt..
    På insidan av de inre blygdläpparna växer väl i regel inget? Jag har då aldrig störts. Visserligen är jag ingen oralsexfantast , men då jag gett oralt har det aldrig varit något problem med älsklingens behåring.
Svar på tråden Slicka hårig fitta - vad tycker du?