Ageplay/"Förbjudet" Rollspel
Hej jag har alltid gillat rollspel inom sex sen tonåren. Jag är 42 nu.
Ofta så tog jag och tjejen då olika roller när vi hade sex. Hora/Kund, lärare/elev osv.
Men senare i livet så har jag insett att rollspel är bäst när det gäller roller som man aldrig skulle kunnat ha, eller i alla fall inte velat ha i verkligheten. Förbjudna relationer, rapeplay, incestroller osv.
Jag avslutade en sådan relation jag haft vid sidan av sen ett par år. Det har aldrig handlat om känslor i den verkliga världen utan bara om vårt rollspel som vi höll igång under mer än ett år. Hon flyttade sen utomlands pga vidare studier, min lilla rollspelsdotter.
Vi möttes först på Flashback av alla ställen, slutade med att vi bytte uppgifter och sen pratade vi bara som oss själva på email. I chattar och IRL träffar var hon min dotter som bodde hos mamma, för det mesta och hos mig nån dag eller en helg ibland när det gick. Annars sågs vi när vi kunde smita undan från våra liv. Sjukt spännande då det FAKTISKT dessutom var av vital vikt att det hölls hemligt för båda av oss.
Och sen utvecklades det bara som det ville när vi kände för att chatta, var kåta eller träffades.
Det enda vi ändrade på (då via mail-diskussioner, som sagt) var ålder. För det mesta ville hon vara 17-20år ca (hon är 23 nu) men vi ageplayade ofta också, speciellt när vi hade lite mer tid, och hon tex bodde här ett par dagar. Då var alltid hennes grej 11-ish i söta kläder, hjälp med läxorna och napp när hon var ledsen som hon vägrade ta ut förrän hon fick "pappa" i sig.
Oavsett vad man gör inom rollspel så är ju själva grejen att det inte är på riktigt, men ändå är, så det här var en situation som är så "jag" att jag nu letar med lykta.
Den här tjejen var ung, vi träffades när hon var 19-22 och har fortfarande lite kontakt, bara via mail out of play numera dock. Skulle kännas konstigt att fortsätta iaf. Det är ett avslutat kapitel och känns bra som sådant nu. Rollspel är ofta sådana. Man kan inte bara börja om när sista sidan skrivits en gång.
Så vad jag drömmer om att hitta är rätt hjärna. Ålder och utseende kan vara viktigt men jag tänder betydligt mer på rätt hjärna då det mer är den man har sex med om man har en rollspelsrelation.
Jag har märkt att min privata relation (OCH) mitt sexliv i min riktiga relation faktiskt blir lidande om jag bara avstår från vad som faktiskt är ganska viktigt för mig.
Och sjukt hett när "dottern" pockar på på KIK för att hon behöver en, förstås. ;)
Är det något jag märkt så är det att ganska många delar samma fantasi så jag undrar bara vad ni har för set ups inom rollspel och ageplay?
Jag föredrar frivilliga relationer som man inte borde vilja ha men även att bryta ner vilja och leka med rape play ibland är hett också.
Föredrar ni att rollspel startar och börjar om varje gång eller som jag, att hålla igång dem över lång tid?
Bara att skriva. :)
Vi kan stjäla idéer av varandra om inte annat.
Ha D!