• evaeva18

ullared? 4000 kr kan man?

Har aldrig varit på ullared och såg de hade bussresor ditt..

kan man komma långt på gekås med 4000 kr på t ex kläder?

är det värt det?

• Svar på tråden ullared? 4000 kr kan man?
  • Linnis92

Det kan man, köper alltid sonens kläder när jag och där och man får massor.

Byxa - 119:-

T-shirt 49:-

Typ såna priser.

Tycker det är oerhört dåligt utbud på damavdelningen så köper aldrig åt mig själv.

• evaeva18

just damavdelningen jag är intresserad av...

• Mika86

Jag har köptbyxor för 139:- till mig, BH för typ 100:- o t-shirt/Linné för 70-90

• evaeva18

så man kommer långt på 4000 kr?

• Carambolan

Klart att man kommer nånvart, men beroende på resan och omkostnader med lunch, etc så är det väl risk att du kommer betydligt längre om du handlar på rea på Ellos, H&M eller nån mer närliggande outletbutik.

• evaeva18

bussresa tur och retur 200 kr

lunch?

reskassa 4000 kr

• Carambolan
    evaeva18 skrev 2016-03-08 16:12:29 följande:

bussresa tur och retur 200 kr

lunch?

reskassa 4000 kr

Ja i så fall är det ju säkert värt :) Hade jag gjort motsvarande resa hade bussen gått 06, varit hemma 22 och kostat avsevärt mer.
  • Maramina

Det beror helt och hållet på vilken klädsmak du har. Gillar man det som finns inne just när man är där så får man mycket kläder för den summan, men finns det inte så mycket som faller en i smaken så blir det självklart inte så mycket köpt. Jag var där i helgen och hittade inte ett endaste plagg åt mig själv

• Linnis92
    Maramina skrev 2016-03-08 16:18:36 följande:

Det beror helt och hållet på vilken klädsmak du har. Gillar man det som finns inne just när man är där så får man mycket kläder för den summan, men finns det inte så mycket som faller en i smaken så blir det självklart inte så mycket köpt. Jag var där i helgen och hittade inte ett endaste plagg åt mig själv

Exakt! Att åka till Ullared för att shoppa damkläder är ungefär som ett lotteri, ibland får man vinst men jag upplever att det för det mesta är nitlotter. Men åk och chansa, du kan ju ha tur och ja, man kommer långt med 4000 om man bara köper kläder.
  • trollefur

Har varit på ullared 2 ggr, första gången brände jag 238kr och andra gången strax under en 500ing. Är väl olika vad man är ute efter att handla :)

Svar på tråden ullared? 4000 kr kan man?