• Snorkfrokens

    Nidblödning, missfall eller mens?

    Hej!

    Jag och min man försöker skaffa barn.

    Sju dagar efter äl har jag fått en blödning och har en hel del mensvärk.

    Vad är detta? Ett missfall? Nidblödning? Eller tidig mens?

    Tycker detta är mycket konstigt eftersom min mens är regelbunden, 28-32 dagar.

    Någon som har någon aning om vad detta kan vara?

    Mycket tacksam om ni kunde skriva någon rad. ?

  • Svar på tråden Nidblödning, missfall eller mens?
  • schober

    Hmm, det låter troligast att det var en nidblödning io.m när den inträffade. Nidblödning brukar inträffa ca en vecka efter äl, upp till ca 10 dagar efter (kan säkerligen variera nån dag plus eller minus).

    Frågan är då hur stor blödningen var? En nidis brukar inte vara så riklig, och heller inte klumpig. Hur var din blödning?


    Ett tidigt missfall...nja, det är inte troligt men heller inte omöjligt dessvärre. Blöder du fortfarande?


    Testa ett grav.test redan nu. En del får plus redan ÄL+7-ÄL+8 så vem vet?

  • Snorkfrokens
    schober skrev 2016-03-09 09:00:09 följande:

    Hmm, det låter troligast att det var en nidblödning io.m när den inträffade. Nidblödning brukar inträffa ca en vecka efter äl, upp till ca 10 dagar efter (kan säkerligen variera nån dag plus eller minus).

    Frågan är då hur stor blödningen var? En nidis brukar inte vara så riklig, och heller inte klumpig. Hur var din blödning?

    Ett tidigt missfall...nja, det är inte troligt men heller inte omöjligt dessvärre. Blöder du fortfarande?

    Testa ett grav.test redan nu. En del får plus redan ÄL+7-ÄL+8 så vem vet?


    Hej Schubert.

    Tack för ditt svar.

    Jag blöder fortfarande och nu har de dragit på en del, så detta ser inte ljust ut.

    Tog gravtest igår som var negativt.

    Med stor sannolikhet kommer mensen nu vilket är jättekonstigt. : (
Svar på tråden Nidblödning, missfall eller mens?