sugna tjejer? par?
Har vi några sugna par här eller tjejer för lite pratstund och annat smått o gott ?
Har vi några sugna par här eller tjejer för lite pratstund och annat smått o gott ?
Härligt!! Är du ensam tjejer? Par?
Härligt!! Är du ensam tjejer? Par?
Har du KIK?
Annars är jag en man, och då har vi ju tillräckligt många för ett par + en tjej. Ni kan turas om att vara den ensamma tjejen...
Har du KIK?
Ni kan alltid testa andra sidor med för det, finns många där ute så som sokerpar .se :)
Hej alla.
Hoppas ni har de´ bra..
Vi är ett par !
Vi skulle JÄTTE gärna prata mera med tjejer/kvinnor eller par.
Hör gärna av er..
*KRAM*
Hej alla.
Hoppas ni har de´ bra..
Vi är ett par !
Vi skulle JÄTTE gärna prata mera med tjejer/kvinnor eller par.
Hör gärna av er..
*KRAM*
Jag och min sambo söker också. ... /Pentra
Jag och min sambo söker också. ... /Pentra
bc testade jag och min sambo, men det var inget för oss direkt. Vi testade sokerpar.se istället, var helt okej. Vi söker inget nu men det verkar som att här på familjeliv är stället att hitta andra för det :) Ska lägga det på minnet för framtiden
bc testade jag och min sambo, men det var inget för oss direkt. Vi testade sokerpar.se istället, var helt okej. Vi söker inget nu men det verkar som att här på familjeliv är stället att hitta andra för det :) Ska lägga det på minnet för framtiden
Det vi upplevde var att det var väldigt många killar och inte direkt så många tjejer att komma i kontakt med på sidan. Vi var inte så intresserade av ONS eller liknande utan att träffa någon som vi kunde ha kul med vid flera tillfällen. Det som saknades var kanske mer känslan av ett community där man kunde prata öppet med andra, och känna att det var vettiga personer man pratade med.
Vi har haft BC + Qx men är inte kvar där.
Blev ju bara mer och mer oseriöst , tyvärr..
Men , vi skulle GÄRNA prata mera med tjej/kvinna eller par..
Hör gärna av er.. PM kanske ?!?
*krama om*