• Mia_78

sugna tjejer? par?

Har vi några sugna par här eller tjejer för lite pratstund och annat smått o gott ?

• Svar på tråden sugna tjejer? par?
  • workoutbabe
    Mia_78 skrev 2016-03-09 21:57:26 följande:

Har vi några sugna par här eller tjejer för lite pratstund och annat smått o gott ?

Alltid sugen :)
  • workoutbabe
    Mia_78 skrev 2016-03-10 16:02:01 följande:

Härligt!! Är du ensam tjejer? Par?

Ensam tjej
  • Anonym (Man)

Annars är jag en man, och då har vi ju tillräckligt många för ett par + en tjej. Ni kan turas om att vara den ensamma tjejen...

• workoutbabe
    Mia_78 skrev 2016-03-11 00:15:50 följande:

Har du KIK?

Du kan ju PM:a mig här till att börja med :)
  • Anonym (Par+tjejer)

Ni kan alltid testa andra sidor med för det, finns många där ute så som sokerpar .se :)

• gulligaparet

Hej alla.

Hoppas ni har de´ bra..

Vi är ett par !

Vi skulle JÄTTE gärna prata mera med tjejer/kvinnor eller par.

Hör gärna av er..

*KRAM*

• Mia_78
    gulligaparet skrev 2016-03-21 09:45:13 följande:

Hej alla.

Hoppas ni har de´ bra..

Vi är ett par !

Vi skulle JÄTTE gärna prata mera med tjejer/kvinnor eller par.

Hör gärna av er..

*KRAM*

Hej! Har ni profil på bc?
  • Pentra

Jag och min sambo söker också. ... /Pentra

• Mia_78
    Pentra skrev 2016-03-24 23:38:28 följande:

Jag och min sambo söker också. ... /Pentra

Va kul!
    Finns ni på bc?
  • Stefan Json

bc testade jag och min sambo, men det var inget för oss direkt. Vi testade sokerpar.se istället, var helt okej. Vi söker inget nu men det verkar som att här på familjeliv är stället att hitta andra för det :) Ska lägga det på minnet för framtiden

• Anonym (?)
    Stefan Json skrev 2016-03-28 19:50:14 följande:

bc testade jag och min sambo, men det var inget för oss direkt. Vi testade sokerpar.se istället, var helt okej. Vi söker inget nu men det verkar som att här på familjeliv är stället att hitta andra för det :) Ska lägga det på minnet för framtiden

Varför var bc inget för er? Jag och min älskare har funderat på bc, vore bra att få del av era erfarenheter av den sidan?
  • Stefan Json

Det vi upplevde var att det var väldigt många killar och inte direkt så många tjejer att komma i kontakt med på sidan. Vi var inte så intresserade av ONS eller liknande utan att träffa någon som vi kunde ha kul med vid flera tillfällen. Det som saknades var kanske mer känslan av ett community där man kunde prata öppet med andra, och känna att det var vettiga personer man pratade med.

• Pentra
    Mia_78 skrev 2016-03-25 21:27:42 följande:
    Va kul! Finns ni på bc?

Ja, vi finns på BC. Men det gäller att ha tålamod så att man hittar guldkornen. Det är nämligen inte ovanligt att bli kontaktad av de som är socialt obegåvade och/eller har problem med läsförståelse, men sådana finns ju även på andra sajter. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • gulligaparet

Vi har haft BC + Qx men är inte kvar där.

Blev ju bara mer och mer oseriöst , tyvärr..

Men , vi skulle GÄRNA prata mera med tjej/kvinna eller par..

Hör gärna av er.. PM kanske ?!?

*krama om*

Svar på tråden sugna tjejer? par?