• Cisso

Byta lägenhet under Semestern!

Hej!
    Jag söker någon att byta lägenhet/hus under semestern! Gärna någon en vecka i Juli. Jag vänder mig främst till någon ensamstående med ett barn eller så. Var du bor spelar inte så stor roll. Bara det finns något roligt att göra för barn i närområdet. Ni får inte vara djur allergiker för jag har hund och skulle gärna se att jag kunde ta med henne till bytes lägenheten. Storleken på boendet är inte så viktigt bara man kan sova och det finns massa skoj att göra där du bor. 
    Själv klart så måste du vara skötsam och behandla mitt hem som dit eget som det är för mig hos dig. 

Lite om mig då.
    Jag är en väldigt skötsam man på 32 år. Har en son på 8 år. Vi bor i Skåne i en stad som heter Eslöv. Jag röker inte och ser helst att ni inte röker här inne hos mig häller.  
    Min lägenhet är en 2 rum på 53 kvm i ett lugnt bostadsområde. Området består mest av familjevillor. Lägenheten befinner sig i ett hus på 4 lägenheter. Bor på första våning och möjlighet för grattis parkering precis utanför dörren. På inne gården har vi gemensam trädgård som är inhägnad och fritt för att rasta hund eller spela fotboll och leka. Mina grannar är jättebra att ha med att göra. I och med vi är inte så många som bor i huset så blir det att man har en bra och öppen kontakt. 
    Bostaden ligger bara ca 10 min gångpromenad till centrum. Nära till affärer och stationen.

Eslöv!
    I Eslöv finns det lite olika saker att göra under sommaren. Vi har ett stort och fint bad med utomhus pooler på sommaren. En 4H gård att träffa lite djur. Skulle det vara dåligt väder så finns det ett stort och jättefint leksakmuseum eller gå till biografen. Under sommaren är det olika aktiviteter i Eslöv med bland annat med artist upptränad vid Trollsjön.
    Men det som är nästan bästa med Eslöv är att det är så centralt i hela Skåne. Nära till allt tex Lund med bil 20 min, Malmö 30 min. Sen med tågstationen så är det enkelt att ta sig fram i hela Skåne. 
    I när område så har vi Skånes djurpark, Ystads djurpark, Tomelilla sommarland, olika lekland osv. 

Så är du intresserad och testa på nya saker så är detta för dig. Bara fritt fram och ställa frågor och erbjudan.

MVH 
    Micke 
Svar på tråden Byta lägenhet under Semestern!