• anonymhihi

    Hjälp fort!!!!!

    Nu är det så att jag har haft oskyddat sex men jag tror inte han kom. Bör jag käka ett dagen efterpiller ändå??? Vill ju inte direkt riskera något men e de värt? Min senaste mens började 25 feb och hade sex den 9 Mars

  • Svar på tråden Hjälp fort!!!!!
  • anonymhihi

    Vet, jätteonödigt orosmoment, har små panik. Men samtidigt känns det som att det borde vara lugnt, o de där pillrena e ju förjävla dyra

  • Aikido
    anonymhihi skrev 2016-03-11 12:21:00 följande:
    Vet, jätteonödigt orosmoment, har små panik. Men samtidigt känns det som att det borde vara lugnt, o de där pillrena e ju förjävla dyra
    Visst är de och egenavgiften till aborten hinner du ju spara ihop till.
  • anonymhihi
    Aikido skrev 2016-03-11 12:23:54 följande:
    Visst är de och egenavgiften till aborten hinner du ju spara ihop till.
    men driv du
  • Aikido
    anonymhihi skrev 2016-03-11 12:36:13 följande:
    men driv du
    Tja... nu framgår det ju inte hur din menscykel ser ut men om om vi antar att du är en medelsvensson ligger 9:e mars ganska hett till för ägglossning och hade du oskyddat sex då (med eller utan ejakulation) ligger du helt klart i riskzonen... hade jag varit tjej hade jag inte tänkt "det borde vara lugnt" eller tagit mycket hänsyn till hur mycket ett dagen-efter-piller kostade.
  • Anonym (Ide)

    Förslagsvis kan ni dela på kostnaden? Har han sprutat får han ta konsekvensen. Det är inte bara ditt fel.

  • Anonym (Ide)

    Själv tvingade jag killen o han blev inte glad, men jag blir ju fan inte heller glad.

Svar på tråden Hjälp fort!!!!!