• Kiimzaan

    Mens eller missfall?

    Någon som känner igen?

    Den 18 februari tog jag ut min hormonspiral i samband med mens, blödde ca 6 dagar efter de, sen började vi bebis verkstan..

    Men så nu i onsdags hade vi sex igen och fick lite ont men gick över lika fort, sen i torsdags fick jag lite ljusrosa flytningar och små ont i magen, men vaknade upp i fredags och blödde oerhört mkt.. Och mensvärk som hette duga. Blöder fortfarande men igår var de helt sjukt. Aldrig blött så mkt under mens tidigare någonsin. Kan inte ha ob eller något utan måste bära binda. Mensen skulle inte dykt upp förens på tisdag.

    Kan de vara ett missfall eller borde de då inte synas på ett grav-test. Jag är förvirrad och lite smått orolig aldrig tidigare vart med om liknande. Och hoppas så på en liten..

    Någon som vart med om likande?!

  • Svar på tråden Mens eller missfall?
  • Anonym (.)

    Säkert mensen som går wild n crazy efter spiralen :)

  • Anonym (Mens)

    Ursäkta om jag låter otrevlig, men spelar det någon roll?

    Mensen kan jsg bli lite rubbad första månaderna efter hormonspiral.

  • Kiimzaan

    Ja de är väl klart den kan bli. Och om de spelar någon roll? Ja för mig då jag inte tycker de verkar som mens pga av både den stora mängden och lukten.

    Jag förstår självklart, men de var inte min frågan hurvida de spelar någon roll eller inte, utan om någon kanske känner igen sig eller haft liknande.

  • Anonym (Mens)
    Kiimzaan skrev 2016-03-13 11:39:16 följande:

    Ja de är väl klart den kan bli. Och om de spelar någon roll? Ja för mig då jag inte tycker de verkar som mens pga av både den stora mängden och lukten.

    Jag förstår självklart, men de var inte min frågan hurvida de spelar någon roll eller inte, utan om någon kanske känner igen sig eller haft liknande.


    Jag förstår, det var inte meningen att låta hård eller så. Tänkte mer om det var något "viktigt".

    Åh det där lät också dumt...! :-/

    Hoppas du får veta och att kroppen blir enklare att tyda <3
  • Kiimzaan

    Ja nu har jag iallafall slutat blöda som tur e, men undrar lite kan man ha äl efter mens? Alltså direkt, enligt en app jag fyller i när jag har mens osv.. Säger att även ska komma på lördagen men är lite tveksam till de, men jag testade iallafall med äl stickor och den visade såhär.

    Kan de va så att de är på g

Svar på tråden Mens eller missfall?