• Anonym (äckel...)

Min man pillar sig på snoppen...

Han brukar efter jobbet duscha och sätta sig med nån tröja i soffan och glutta på tv... så tar han sig på snoppen i tid och otid?

Inte att han sitter där i flera timmar men ändå?

Nån gång har döttrarna kommit in och sett honom och frågat vad han gjort och då har han liksom kommit på sig själv och slutat, samma om jag påpekat?

Är det nått fel på han? Tänk om grannarna ser in genom fönstret?

• Svar på tråden Min man pillar sig på snoppen...
  • Aikido

Kvinnor... ni fattar inte att kalsongerna är det perfekta stället att stoppa in handen i när man ligger i soffan. Lägger man handen lös på magen kan man ge sig fan på att den trillar ner på golvet och vips har man fingrarna i ett grenuttag eller kattspyan frugan inte torkat upp.

Om grannarna glor in genom fönstret är det dem det är fel på.

• Anonym (äckel...)
    Aikido skrev 2016-03-12 23:34:20 följande:

Kvinnor... ni fattar inte att kalsongerna är det perfekta stället att stoppa in handen i när man ligger i soffan. Lägger man handen lös på magen kan man ge sig fan på att den trillar ner på golvet och vips har man fingrarna i ett grenuttag eller kattspyan frugan inte torkat upp.

Om grannarna glor in genom fönstret är det dem det är fel på.

Hur skulle din hand hamna i ett grenuttag om du satt i soffan? Har du elmagnetiska fingrar eller???

Hur skulle du reagera om jag satt med handen i trosorna i soffan?

"Jahaja.... nu onanerar hon igen den slynan..."
  • Aikido
    Anonym (äckel...) skrev 2016-03-12 23:44:33 följande:
    Hur skulle din hand hamna i ett grenuttag om du satt i soffan? Har du elmagnetiska fingrar eller???
    Nej men min kropp har lätt för att göra sig illa. Finns det en potentiell källa till kroppsskada utnyttjar min kropp det hänsynslöst.
    "Jahaja.... nu onanerar hon igen den slynan..."

Jag vet ju ingenting om dig men hade jag sett det för första gången hade jag nog tänkt:
    - Varför har hon handen där? Det finns ju liksom ingenting där.
  • Anonym (äckel...)
    Aikido skrev 2016-03-12 23:47:56 följande:

Nej men min kropp har lätt för att göra sig illa. Finns det en potentiell källa till kroppsskada utnyttjar min kropp det hänsynslöst.Jag vet ju ingenting om dig men hade jag sett det för första gången hade jag nog tänkt:

- Varför har hon handen där? Det finns ju liksom ingenting där.

Är du oskuld?
  • Aikido
    Anonym (äckel...) skrev 2016-03-12 23:51:04 följande:
    Är du oskuld?
    Hur vet man det?
  • Anonym (äckel...)
    Aikido skrev 2016-03-12 23:54:37 följande:

Hur vet man det?

Kolla om förhuden sitter kvar. Alternativt fråga din fru, man, eller vad du har.
  • Aikido
    Anonym (äckel...) skrev 2016-03-12 23:58:01 följande:
    Kolla om förhuden sitter kvar. Alternativt fråga din fru, man, eller vad du har.
    Det där lät krångligt. Jag ska höra om tjejen vet.
  • taquine

Haha  ja se dessa"pojkar",  min exman gullade gärna med sin älskling i soffan , hade överseende faktiskt , snäll som jag är

Goodness me
  • Ego Lovers

Självklart hittar fingrarna ställen det är gott att pilla på det kan vara håret, naveln eller könet

• Anonym (hmm)

Ja alltså män.... De bara är sådana. Av någon oförklarlig anledning.

• sextiotalist

Sådant gör man när man är själv, inget som varken sambon eller sonen ägnar sig åt i min närvaro. Har faktiskt aldrig mött på det, men har läst om det här på FL.

• trollefur

Jag är tjej och kan komma på mig själv att sitta och pilla lite därnere, på en bröstvårta eller vad det nu kan vara. Tror inte det är ovanligt att både killar och tjejer gör det. Inte för att det har med något sexuellt att göra. Be han tänka sig för om barnen är hemma och kan se.

• Progressiv

Helt OK, så länge du inte har mens.
Svar på tråden Min man pillar sig på snoppen...