• Vegomamma

    Föräldraledig Uppsala

    Jag är föräldraledig med första barnet, som ploppade ut i slutet av januari. Vore kul att träffa fler föräldrar med barn i samma ålder, då inga av vännerna har barn. Jag är 26 år (sambon är 31, men det är mest jag som är sugen på att träffa nytt folk), bor centralt i Uppsala.

  • Svar på tråden Föräldraledig Uppsala
  • Älskarbebisar

    Jag är också föräldraledig och pluggar. Sonen är 14 månader och har en äldre son på snart 8 år samt en liten pojke i magen som kommer i sommar,
    Bor också i Uppsala och är 27 år.

  • Vegomamma

    Kul. Iofs kanske inte din 14 månaders får ut så mycket av min 7 veckors bebis, men din somarbebis blir ju närmare i ålder. Och roligt att lära känna lite föräldrar. Hoppade över föräldragrupp på BVC pga inte min grej att umgås i större grupper.

    Jag har inte riktigt koll på den här sidan eftersom jag är helt ny, men jag antar att man kan skicka privata meddelanden? I så fall skicka ett om du vill planera in nåt.

  • ulliiz

    Har en liten tjej på 4 månader. Bor i knivsta men är ofta i uppsala. Träffar gärna nya människor :)

  • Vegomamma

    Fräsigt ulliiz :) vet du, jag har bott i Uppsala i hela mitt liv men ALDRIG varit i Knivsta, trots att det ligger precis bredvid.

  • ulliiz

    Du har inte missat nåt :p

    Är själv uppvuxen i uppsala och har bara bott i knivsta 2 år

Svar på tråden Föräldraledig Uppsala