Gyncancer, hur upptäcktes den?
Undrar eftersom jag har konstant värk i hela underlivet som kraftig mensvärk, värk i ländrygg och höfterna samt har blodiga flytningar (rosa, röda, bruna) och ibland rent blod lite titt som tätt. Trodde först att det var ÄL-blödningar (aldrig haft förut), men de kommer inte bara då utan även efter toalettbesök, samlag och bara sådär ändå. Det är inte så att det rinner och jag behöver bara använda trosskydd ibland.Aldrig haft några könssjukdomar el dyl och är inte heller gravid, sambo sedan många år. Gjorde cellprov utan anmärkning för ett år sedan. Känns lite läskigt, men gynekologen som jag sökte hos tog inga prover eller så, hon lyssnade bara med ett halvt öra och sa att om cellprovet inte visat något då så är det ingen fara nu. Men det här känns inte bra, jag känner ju att något är fel, är 38 år och känner min kropp...
Har fått gyntid först om tre och en halv v, var tydligen knökullt innan och det är svårt att få tider där jag bor då det inte finns så mycket att välja mellan. Vill inte gå tillbaka till kvinnan jag var hos sist.
Hur upptäcktes det hos er eller hos någon ni känner/kände? Vad hade ni/de för symtom? Mycket tacksam för svar då jag börjar nojja upp mig ordentligt nu...Börjar få tankar om att det är kört nu och att mina barn ska bli moderslösa, så snälla ni, jag behöver era svar!