Har sån dålig relation med min mamma,bara bråk hela ringa o hon hackar på allt hos mig
Ja exakt så e de:( jag e 28år och har enda sen jag va liten haft hemsk dålig relation med min mamma och jag mår än idag dåligt över det...riktigt piss imellan åt..sen nu e ja gravid oxå med mitt första barn o tankarna o känslorna tänker för mkt.
Nån mer som har en dålig relation me sin mamma?? Vad hände o vad har ni gjort för de ska bli bra?:/
Berättade för mina föräldrar för en månad sen att ja va planerat gravid....pappa blev jätte glad o mamma sa ingen ting inte äns grattis hon blängde bara surt. Hon ringde upp senare under dagen o fråga om ja verkligen skulle behålla för jag va inte lämplig o bli mamma tyckte hon o inte redo för barn...då slängde ja på luren o sen dess har vi inte pratat. Jag har fast jobb ordnad ekonomi och bor i hus me sambo osv..har ett ordnat liv så fattar inte hur hon kan säga sådär. Jag känner mig ledsen.
Jag växte upp med båda mina föräldrar o mina tre syskon. Min pappa o jag har jämt haft bra kontakt o har aldrig bråkat nästan han stöttar o ställer upp för mej jämt...samma sak ja o mina syskon oxå.
När ja va liten så bråka mina föräldrar jämt o jag gick jämt imellan o försvara pappa...hon kunde va så elak mot han o kasta så mkt skit på han..gapa o skrika o kasta saker på han..försökte han stå på sig så kasta hon saker på han spotta på han elr gav han en örfil..ja mådde dåligt av o se o höra det o pappa va så mesig o våga aldrig säga ifrån så ja gick jämt imellan.
Sen började pappa jobba borta mkt o ja va ensam hemma me mina små syskon mkt som jag tog hand om...när mamma väl va hemma va de konstant bråk mellan henne o mej o mina syskon..hon hacka på allt gapa o skrek på mig mest..då blev jag arg o röt ifrån då kunde hon dra mig i håret o kalla mig fula saker o sa de va mitt fel att hon o pappa va osams...hon blev galen om jag tex inte hade gjort ett bra skolarbete osv..spotta o dra mig i håret gjorde hon ofta. Jag började må dåligt i skolan o dra mig undan..fick hemsk ångest av situationen hemma men ja stod ut på nå vis.
När ja va 18 flyttade jag hemifrån direkt...har än idag problem med ångest o oro o blivit behandlad me medicin för jag varit deprimerad till o från över allt skit som va förut... Går regelbundet hos psykolog för o prata o de känns väl okej...
Vill inget annat än att ja o min mamma ska ha en bra relation men de känns som de verkligen inte går:( ja känner mig ledsen o sviken..brukar inte va långsint o sånt men de här tar bara emot. Tips på va ja ska göra... :(