• Linnea1304

    BF november. Skåne. Första barnet

    Hejsan!!
    Finns här någon mer från skåne som väntar sitt första barn i november/sent i oktober?

    Vore roligt att kunna följas åt med folk man bor i närheten av och kanske eventuellt kan få bra kontakt med. 

    Jag är 19 år nästa vecka och gravid i 7.e veckan. Är beräknad den 6.e November. Bor i Staffanstorp. Tar studenten nu till sommaren.

    Mvh 
    Linnéa

  • Svar på tråden BF november. Skåne. Första barnet
  • Bibliophile

    Hej, 

    Hittade denna tråd och tänkte att jag svarar även fast jag har bf i januari -17 men hittar väldigt få personer som är aktiva här som bor i skåne eller just i malmö. (Har visserligen inte hunnit gå igenom alla trådar då det är väldigt många och jag är rätt så ny på familjeliv). 

    Hur går det för er i era graviditeter? 

  • Linnea1304
    Bibliophile skrev 2016-09-23 11:08:26 följande:

    Hej, 

    Hittade denna tråd och tänkte att jag svarar även fast jag har bf i januari -17 men hittar väldigt få personer som är aktiva här som bor i skåne eller just i malmö. (Har visserligen inte hunnit gå igenom alla trådar då det är väldigt många och jag är rätt så ny på familjeliv). 

    Hur går det för er i era graviditeter? 


    Hejsan! :)
    Är just nu gravid i vecka 34 (33+4) och har BF den 6 november. Väntar en liten flicka. Och jag håller med om att det är lite svårt att hitta folk här från just skåne området ^^
    Hur går det för dig med din graviditet än så länge? 
Svar på tråden BF november. Skåne. Första barnet