Bröllopsklänning Stockholm
Tänkte åka till Stockholm och börja leta bröllopsklänning. Finns det någon här som kan rekommendera någon/några butiker? Behöver inte vara i innerstan utan jag kan tänka mig resa runt lite här och var.
Tänkte åka till Stockholm och börja leta bröllopsklänning. Finns det någon här som kan rekommendera någon/några butiker? Behöver inte vara i innerstan utan jag kan tänka mig resa runt lite här och var.
Någon måste ju ha tips?
Hittade den här när jag letade efter en "brud"klänning till vårt tioårsjubileum i sommar, www.bridaloutlet.se/ .
Kommer nog åka dit och kolla, och kanske även prova mer traditionella klänningar även om jag inte ska ha någon sån utan mer en brudliknande festklänning.
Kolla öppettiderna bara, de har inte öppet varje dag.
Stockholm brud och fest på Hornsgatan
KiK annars, där köpte jag min. De låg på Smålandsgatan då (tror jag), men har visst bytt lokal. Kolla butikernas sidor så ser du deras utbud. På KiK var iaf servicen helt fantastisk, de tog verkligen hand om en.
Jag köpte min klänning på Milagro. Helt fantastisk service, lagom utbud och underbara klänningar. Tror de ligger på Karlavägen nu.
Tack för svar! Hoppas jag hittar något. Känns som jag är för kräsen eller för många krav på hur en klänning ska vara ????
Tack för svar! Hoppas jag hittar något. Känns som jag är för kräsen eller för många krav på hur en klänning ska vara ????
Köpte min på Stockholm brud och fest ????