• greenmanbla

Vill bjuda en okänd tjej på en resa

Hej,

Jag blev singel för ca 6 månader sen och har bestämt mig för att det är dags att bli positiv igen. Jag söker resesällskap av världens gladaste, mest energiska och sötaste tjej. Kanske blir vi bra kompisar, kanske hörs vi aldrig mer efter resan eller så kanske kanske vi hittar gnistan, vem vet.

Du föreslår resmål, jag bjuder på allt :)

Jag är en svensk kille på 30 år, inga barn, driver ett antal företag, idrottar på elitnivå och älskar att bestiga berg.

Hör av dig om du är nyfiken.

Jag finns på kik, greenmanbla, så vi kan vara anonyma till en början för bådas trygghet.

Kram :)

• Svar på tråden Vill bjuda en okänd tjej på en resa
  • fae

Okej, södra Mongoliet ska vi resa till, jag kan även tänka mig ett par veckor i Sibirien därefter, utgår från att du betalar allting inklusive kaffe efter maten samt en generös shopping av traditionsenliga skor. Vi avslutar äventyret med en helg i NY, där jag antar att du bjuder mig på allt jag pekar på, inklusive manliga strippor. Jag tänker inte ligga med dig, kan eventuellt sträcka mig till att titta på dig då och då om det inte finns någon annan att titta på. Jag är inte vidare energisk men jag kan gå dig på nerverna som ingen annan. Mitt utseende ska du inte besvära dig om. Vad kul vi ska ha!!

• JTo

Kanske skulle lyckas bättre om du inte kallade ditt enda svar för "bitter, patetisk och korkad".
    Jag tyckte fae lät som en rolig reskamrat, men du kanske saknar den sortens humor?

• HarBarnetFeber

TS, vad är det för typ av företag du jobbar med?

Svar på tråden Vill bjuda en okänd tjej på en resa