• Anonym (Henke)

Min tjej blir en porrdrottning efter lite vin

Jag och min tjej har bra sex till vardags men jag tror att hon vill oftare än vi får till det.

Jag har märkt att hon förändras väldigt efter ett par glas vin. Hon blir då oblyg och tar för sig. Hon ber om saker. Hon säger saker som får mig att bli så jävla kåt. Hon får fontänorgasmer.

Varför är hon inte sådan nykter?

• Svar på tråden Min tjej blir en porrdrottning efter lite vin
  • Anonym (Gina)

Fråga henne det istället!
    Sen att alkohol får en att bete sig som man annars inte gör är väl inget ovanligt!

• fae

"Porrdrottning"? :D

Jamen som sagt, kommunikationen kanske inte är den bästa va?

• Anonym (Henke)

Jag har frågat men får bara till svar att hon känner sig dum, fånig och pinsam om hon gör sånt nykter. Finns väl ingen anledning att känna så?

• MaryM

TS om du vill att hon ska vara lite porrigare även till vardags så uppmuntra det! våga själv be om saker, var lite snuskig, visa hur mycket du tänder på henne.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Evas man)

Vill du att din tjej ska vara porrig i vardagen utan alkohol så är en förutsättning att hon känner sig bekväm, fråga varför hon känner sig dum, inför dig? Har du sagt nåt kanske som fått henne att vara osäker.
    SOm sagt uppmuntra din tjej att vara sig själv med dig....och innebär det "porrdrottning" ja då är det bara att gratulera

• Anonym (Henke)
    MaryM skrev 2016-03-22 21:04:16 följande:

TS om du vill att hon ska vara lite porrigare även till vardags så uppmuntra det! våga själv be om saker, var lite snuskig, visa hur mycket du tänder på henne.

Jag har ingen önskan om att hon ska vara på ett visst sätt. Hon är bra som hon är. Men det är sådana kontraster. Hon är lite blyg och tillbakadragen och vågar inte riktigt släppa loss till vardags. När hon har druckit alkohol blir hon någon helt annan. Och det är också kul. Det är något av en fantasikvinna som uppenbarar sig då. Som att vara med en helt annan person vilket gör att jag ibland får dåligt samvete. Tänk om hon vill vara sådan oftare men inte vågar bara för att jag är normaltråkig i sängen. Det blir liksom inte några utsvävningar med barn vv och långa arbetsdagar de barnlediga veckorna. Vi har tur om vi får till det 2 ggr i månaden. Hon vill inte riktigt prata om sex. Tycker det är jobbigt och genant så det är svårt för mig att veta vad hon egentligen önskar och vill.
  • Anonym (jag)
    Det låter som det är mig du skriver om, haha. Jag är blyg och försiktig när jag är nykter, tar inte för mig, men har jag druckit kan jag få för mig att göra alla möjliga saker som jag annars inte gör. ;) Att suga av blir 100 gånger lättare efter att man druckit tillräckligt, jag har någon psykisk spärr som gör att jag blir äcklad i vanliga fall. Har också hänt att jag tagit det i munnen och svalt, vilket jag aldrig nånsin skulle göra i nyktert tillstånd utan att hulka och kväljas tills tårarna sprutade. Känner mig töntig och tafatt i sängen ibland, men sånt glömmer man ju också när man druckit. Så för min del har det nog att göra med någon slags kontroll och självmedvetenhet samt psykiska spärrar som jag bara kan släppa helt när jag druckit.
  • Anonym (Evas man)
    Anonym (jag) skrev 2016-03-22 21:30:40 följande:
    Det låter som det är mig du skriver om, haha. Jag är blyg och försiktig när jag är nykter, tar inte för mig, men har jag druckit kan jag få för mig att göra alla möjliga saker som jag annars inte gör. ;) Att suga av blir 100 gånger lättare efter att man druckit tillräckligt, jag har någon psykisk spärr som gör att jag blir äcklad i vanliga fall. Har också hänt att jag tagit det i munnen och svalt, vilket jag aldrig nånsin skulle göra i nyktert tillstånd utan att hulka och kväljas tills tårarna sprutade. Känner mig töntig och tafatt i sängen ibland, men sånt glömmer man ju också när man druckit. Så för min del har det nog att göra med någon slags kontroll och självmedvetenhet samt psykiska spärrar som jag bara kan släppa helt när jag druckit.
    Härligt kör på ;)
  • hösthjärta

Jag är precis som din kvinna.
    I nyktert  tillstånd är jag rätt blyg och pryd, men med lite vin i kroppen så vågar jag släppa lite på hämningarna.
    Ifrågasätt inte så mycket utan njut bara.

• Anonym (Henke)

Ni som känner igen er, önskar ni att ni vågade mer i nyktert tillstånd? Njuter ni lika mycket av sexet eller är det bättre när ni druckit?

Svar på tråden Min tjej blir en porrdrottning efter lite vin