varför växer inte mitt skägg under hakan
hej fl, jag har ett problem, det växer inget skägg under hakan, men överallt annars, vad ska jag göra? vill ha skägg överallt, ser redigt fult ut.
så ser det ut..
hej fl, jag har ett problem, det växer inget skägg under hakan, men överallt annars, vad ska jag göra? vill ha skägg överallt, ser redigt fult ut.
så ser det ut..
Tyvärr är det inget du kan göra åt saken.. Det är genetiskt hur det växer.
har dock börjat raka där, och känner lite hårväxt :O
Det ser ju ut som att du har stubb där men att du inte växer lika fort som övriga området. Väldigt vanligt. På mig t.ex. så växer det bra på hakan men det är inte så tätt på kinderna vilket är trist ;/
ska jag fortsätta och raka där`? så kanske det börjar växa, eller någon som har något tips, något måste man ju kunna göra :O ser så jävla fult atm usch :(
Var tacksam för att du kan odla en mer personlig skäggstil istället. Den som odlar helskägg nu ser bara ut som någon som hakar på en trend efter att den passerat.
fint med helskägg, det är ju drömmen, ser för jävligt ut och gå runt så jag ser ut..
Livet är orättvist, jag önskar mig också mer hår på ställen där jag inte har det, och mindre hår på ställen där jag har det i överflöd, men jag hade inte sån tur. En får göra det bästa av vad en har istället.