• fragaomkukar

Hade ni tagit en så här stor kuk?

Har själv bara 17x14 cm när den är som störst. Om jag går ner lite i kroppsvikt kan jag kanske få lite mer längd på kuken men inte mer omkrets. Skrikandes

Det finns en del kukar som är +20 cm. En del är 25 cm långa. Vet inte omkretsen på dem med de ser rätt grova ut.

Om ni tar en titt på kukarna här nere så är de större än några kukar inom porren idag.

Hur skulle ni tjejer reagera om ni mötte en sån här kuk?

Hade ni någonsin gått tillbaka till en normal kuk som min efter att ha haft en sån här?

Kan ni bli tillfredsställda av en normalstor kuk, efter att ha blivit totalt uttöjda av kukar likt dessa?

monsterwhitecocks.tumblr.com/

• Svar på tråden Hade ni tagit en så här stor kuk?
  • Anonym (Japp)

Du är avundsjuk. Ja jag hade velat sitta på vissa av kukarna på bilderna.

• fragaomkuk

Hade du gått tillbaka till 17 cm efter att ha blivit knullad av en 25 cm kuk? 

25 jämfört med 17. Den killen har min kuk och sen en halv kuk till på min kuk.

Hatar att ha en så liten kuk! Ni kan väl inte känna någonting när jag stoppar in den? Framförallt inte efter att ni fått en riktigt stor kuk i er?

Jag kan inte kalla mig för man. Pojke är ett bättre ord. Skäms

• Tecum

Tro inte på all skit du läser på porrsidor eller fantasier du hör från kompisar. 17 cm är helt ok och den tjej som inte kan bli nöjd av det om övrig attraktion finns behöver söka hjälp. 

Och kom ihåg, storleken på kuken står i omvänd proportion till storleken på hjärnan...

• Anonym (lagom)

Aj. Får blåmärken bara av att titta på de. Nej, vill inte ha en hur stor kuk som helst. Vill inte att det ska vara flera cm kvar utanför när den slår i botten. 17 cm verkar lagom för mej.

• 100kgpappa

Helt kass med en sån stor kuk. Blir svårt för tjejer att suga bra, iom att de måste gapa till max, och sen finns det inte mycket plats kvar i munnen för att jobba med tungan.

Att få in hela är bara att glömma också.

Man kommer att "bottna" tjejer man knullar, vilket gör att man varken får in hela kuken, eller kan köra på så hårt.

Analsex är i princip bara att glömma. De flesta tjejer som gillar analt skulle inte ta emot en sån jättekuk, möjligtvis de som håller på med anal fisting, men det är inte många.

Så summa summarum, var glad att du har en normalstor kuk (som fortfarande är över medel) istället för att sitta och grina över saker du inte kan göra något åt.

Och i vilket fall ger man tjejer bäst njutning med fingrarna (om man vet vad man gör) än att bara pumpa kuken fram och tillbaka.

Glad Påsk!

• Anonym (kuklina)

Oj, fick en akut kuköverdos. Vad var frågan nu igen?

• Anonym (Aldrig i livet)

Till att börja med, jag vill fan inte bli helt utspänd, det gör ju bara ont.
    Så jag kanske inte skulle dumpa killen om han hade en monsterkuk, men jag skulle nog inte heller vilja ha den inne i mig.
    Då fick vi ha sex utan penetration.
    För övrigt är en kuk på 17 centimeter också i största laget. 

• Anonym (Xx)

Alltså jag hade nog lämnat dessa män fort som ögat. Aj, aj...

• Anonym (Aldrig i livet)
    Tecum skrev 2016-03-25 17:21:22 följande:

Tro inte på all skit du läser på porrsidor eller fantasier du hör från kompisar. 17 cm är helt ok och den tjej som inte kan bli nöjd av det om övrig attraktion finns behöver söka hjälp. 

Och kom ihåg, storleken på kuken står i omvänd proportion till storleken på hjärnan...

Helt rätt, det gäller att kunna skilja på porr som ska trigga fantasier och verklighet.
    Svårt för en del det där, det bästa sexet jag haft hade jag med en kille vars kuk var 14 centimeter, för övrigt den enda killen vars kukstorlek jag känner till.
    Och det enbart för att han berättade det.
    Så ointressant är storleken för mig. 
  • Anonym (SM)

Jag har varit med två killar vars kukar varit 21 cm resp 25 cm. Den med 21 cm var inte så grov men det räckte och den andra var jättegrov!! 
    Jag kan säga att jag föredrar en man med en kuk på 17-18 cm MAX allt över det gör ju bara ont och det är skitjobbigt!!
    Vet en man hur han ska använda sin kuk så har storleken mindre betydelse i mina ögon. 

Svar på tråden Hade ni tagit en så här stor kuk?