4 åring mat vägrar
hej
Har min 4 åriga dotter varannan vecka, och har under dom senaste 1,5 åren kämpat hårt med maten men senaste tiden har det bara blivit värre och nu vägrar hon helt att både äta och dricka hos mig. har varit i kontakt med BVC men dom hänvisar till mitt EX om hjälp men vi har tyvärr ingen kontakt alls och försöker jag ta kontakt hotar hon med att ta dottern från mig. ringer jag åter till BVC för hjälp hotar även dom med att göra en anmälan. min dotter älskar att vara hos mig och har berättar flera gånger att hon skulle vilja bo helt hos mig. hon berättar även att hon älskar min mat men trots det vägar hon äta. smakar lite knappt en tesked stor och sen är det stopp. har mutat och lockat med allt om hon äter men inget hjälper har även fått hjälp av barnpsykologer men inte ens det hjälper. nu har det gått så långt att hon hon dricker knappt något heller och hon ber till och med om förlåt att hon inte äter och sekunderna efter spyr hon.
mitt förhållande förövrigt är helt underbar vi pratar om allt leker o har aldrig trist skattar och busar och myser, bjuder över lekkamrater mm. hon är en nöjd liten flicka. har hört av många föräldrar att dom avgudar den kontakten vi har oss emellan även tillit och trygghet. Och jag kan bara hålla med dom. jag är lycklig lottat med henne men jag är fruktansvärt orolig och rädd nu för min dotter.
SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!
alla oseriösa svar som inte rör maten undanbedes.