HUR hittar man en kille??
Asså ja, hur i hela friden hittar man en kille man tycker om? Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande och jag är så jävla less på att leva singel. Jag är ung och så, ja, men jag vill fan också ha någon. Nästan alla jag känner har en partner och jag blir bara så himla avundsjuk. Det känns som att ingen vill ha mig, eller så är det jag som är för kräsen. Jag vet inte. Minsta lilla ''fula ting'' hos en kille kan få mig avtänd. Det känns som att jag liksom går och väntar på den perfekta killen..
Så, hur hittar man en kille? Förstår inte hur alla bara kan ha förhållanden. Jag hittar tamejfan ingen. Dom jag varit intresserad av/är intresserad av har alltid haft en flickvän eller nån tjej på gång eller så har det skitit sig helt och visat sig att dom bara varit ute efter sex. Pallar verkligen inte. Vill bara hitta en snygg och bra kille som jag känner mig lycklig med. Jag är så jävla less på att vänta. Är intresserad av två killar nu. Den ena har flickvän och mig ''väntandes'', den andra har typ en tjej på gång men har sagt till honom att jag är intresserad, hehe.
Hur fan hittar man en bra kille?? Tips?