• Nikolinas

HUR hittar man en kille??

Asså ja, hur i hela friden hittar man en kille man tycker om? Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande och jag är så jävla less på att leva singel. Jag är ung och så, ja, men jag vill fan också ha någon. Nästan alla jag känner har en partner och jag blir bara så himla avundsjuk. Det känns som att ingen vill ha mig, eller så är det jag som är för kräsen. Jag vet inte. Minsta lilla ''fula ting'' hos en kille kan få mig avtänd. Det känns som att jag liksom går och väntar på den perfekta killen..

Så, hur hittar man en kille? Förstår inte hur alla bara kan ha förhållanden. Jag hittar tamejfan ingen. Dom jag varit intresserad av/är intresserad av har alltid haft en flickvän eller nån tjej på gång eller så har det skitit sig helt och visat sig att dom bara varit ute efter sex. Pallar verkligen inte. Vill bara hitta en snygg och bra kille som jag känner mig lycklig med. Jag är så jävla less på att vänta. Är intresserad av två killar nu. Den ena har flickvän och mig ''väntandes'', den andra har typ en tjej på gång men har sagt till honom att jag är intresserad, hehe. 

Hur fan hittar man en bra kille?? Tips?

• Svar på tråden HUR hittar man en kille??
  • LillaLoppi

Varför du inte hittar någon som är perfekt på alla plan, är förmodligen för att perfekt inte existerar.

Varför folk får sina förhållanden att fungera är för att de kompromissar, ser förbi vissa saker, talar om allt, respekterar varandras åsikter och olikheter samt att de älskar varandra i vått och torrt.

• Anonym (hmm)

Är man för kräsen blir man utan....
    Man kan inte gå omkring och förvänta sig att den rätte
    eller den perfekte killen kommer dyka upp.
    Man måste ut och dejta och kanske kyssa många grodor
    innan man hittar en prins. Så är det bara.

Så anmäl dig till nån internetdejting sida eller gå med i en förening som håller på med något du är intresserad av (kan vara ett sätta att träffa nån som har samma intresse som dig) . Att bara sitta och vänta kommer inte ge nåt.

Lycka till.

• Anonym (Sabina)

För fyra år sen var jag tillsammans med en kille som påminner om dig. Han var aldrig nöjd. Han såg inte vad han hade förrän det var för sent.

Idag är jag gift och har en underbar liten son och min man älskar och uppskattar mig, medan mitt ex (Mr. Kräsen) fortfarande är singel och vid det här laget närmast desperat (är kompis med honom på FB och han är med i nästan varenda dejtinggrupp där).

Tji fick han.

• Anonym (Sabina)

Ii

Anonym (hmm) skrev 2016-03-26 16:20:18 följande:

Är man för kräsen blir man utan....

Man kan inte gå omkring och förvänta sig att den rätte

eller den perfekte killen kommer dyka upp.

Man måste ut och dejta och kanske kyssa många grodor

innan man hittar en prins. Så är det bara.

Så anmäl dig till nån internetdejting sida eller gå med i en förening som håller på med något du är intresserad av (kan vara ett sätta att träffa nån som har samma intresse som dig) . Att bara sitta och vänta kommer inte ge nåt.

Lycka till.

Eller så nöjer man sig med vad man har. Vill man ha någon som är och tänker på samma sätt som en själv, så kanske man ska gifta sig med sig själv istället? Eller designa en partner i lera, om det är andra människors yttre skavanker som man ogillar.
  • LillaLoppi

Ps. Du kanske ska hålla dig ifrån upptagna män och ta dig en titt på singelmarknaden istället?

Om du träffar en kille som är otrogen mot sin tjej, när han träffar dig, så kan du räkna med att bli behandlad på samma sätt den dagen ni blir tillsammans och han hittar något bättre vid sidan av.

Träffa en man, inget rötägg.

Svar på tråden HUR hittar man en kille??