• Anonym (M)

Bästa dejtingsidan?

Ni som dejtat på nätet? Vilken sida är bäst? Är medlem i happy pancake men jag tycker att det helt ärligt verkar vara rätt konstiga män som hänger där.

Jag är en 37- årig "ung" modern tjej som gillar musik, konst och killar som är medvetna utan att vara as.

Men liksom killar som gillar att tänka, diskutera och göra saker osv. Vill inte ha nån man som gillar sport å motorer å sitter med fötterna på bordet å drar brakskitar om ni fattar.

• Svar på tråden Bästa dejtingsidan?
  • LillaTjockaBertil

Jag vet inte om det finns någon sida som är bäst egentligen men ju fler som är registrerade på en sida desto större borde chansen vara att du hittar just ditt guldkorn där. Själv hittade jag iaf min sambo på Happy Pancake.

• Grejen

Du verkar intressant.

Var bor du?

Själv bor jag i Blekinge.

• Anonym (M)
    Grejen skrev 2016-03-26 18:26:44 följande:

Du verkar intressant.

Var bor du?

Själv bor jag i Blekinge.

Haha! Kanske familjeliv är bästa dejtingsajten. Fick ju napp direkt.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (M) skrev 2016-03-26 17:27:13 följande:

Ni som dejtat på nätet? Vilken sida är bäst? Är medlem i happy pancake men jag tycker att det helt ärligt verkar vara rätt konstiga män som hänger där.

Jag är en 37- årig "ung" modern tjej som gillar musik, konst och killar som är medvetna utan att vara as.

Men liksom killar som gillar att tänka, diskutera och göra saker osv. Vill inte ha nån man som gillar sport å motorer å sitter med fötterna på bordet å drar brakskitar om ni fattar.

Visst är det skumma snubbar som hänger där!

Har varit medlem där, men gått ur.

Men visst, ska erkänna, har haft kontakt med normala killar där också;)
  • Grejen
    Anonym (M) skrev 2016-03-26 18:34:17 följande:

Haha! Kanske familjeliv är bästa dejtingsajten. Fick ju napp direkt.

Intresserad?
  • Farfallos

Det avgörande för dejting är ju inte sajten, utan hur du väljer att presentera dig, och vad du låter dig fångas av. Den desperation som "Grejen" visar (genom att själv visa intresse för någon han vet så lite om som han vet om dig) det ger ju många män uttryck för på alla dejtingsidor, och att lägga tid på dem leder nog sällan någonstans. Bara sådana där saker som barn och tobak. Jätteavgörande frågor på många vis, men "Grejen" går istället all in med den nyanserade (även spännande och välformulerade) frågan "Intresserad?"

Nä, gör en informativ profil (på HP eller någon annan sajt) med de parametrar du själv anser vara avgörande och skriv att du förväntar dig information om honom angående de saker du själv angett något om. Det ger i alla fall ett vettigt urval att leta i då.

• Anonym (Hmm...)

Har du barn är nextlove klart bäst, annars ingen aning.

• Anonym (M)

Är den till för singelföräldrar eller???

Anonym (Hmm...) skrev 2016-03-27 12:12:42 följande:

Har du barn är nextlove klart bäst, annars ingen aning.

• Anonym (Hmm...)
    Anonym (M) skrev 2016-03-27 15:45:57 följande:

Är den till för singelföräldrar eller???

Japp, den är inriktad till oss singelföräldrar och de som inte ser barn från tidigare relationer som ett problem. 97 % eller nåt sånt är singelföräldrar på sidan.

Men du, jag är singelförälder så hojta till om du vill bli inboxad av en trevlig kille ;)
  • Anonym (Pannkakan :))

Åh håller med tidigare svar, Happy Pancake! där träffade jag på min karl som jag varit tillsammans med i snart 10år och gift i 5 :)

• Anonym (M)
    Anonym (.) skrev 2016-10-05 13:53:44 följande:

37 årig "tjej"?  lol?

Såg du mig så skulle du kalla mig tjej, ja. Eller puma ;)
  • Anonym (Fia)

Träffat två pojkvänner på happy pancake. Den ena är jag tillsammans med nu och vi ska få barn snart. Båda killarna var lite egna på ett inte alltför bra sätt. Dock betvivlar jag att det är kopplat till den sidan. Vet inte hur man träffar folk om man inte använder sig av detta.

Svar på tråden Bästa dejtingsidan?