• Anonym (anonym)

Vill ha lite "bus",men hur?

Lever i ett förhållande sedan lång tid tebax ,men vill ha lite "bus". En mejlkontakt från en kvinna i liknande situation , nån att kanske dela lite sexfantasier med, men hur ska jag gå tillväga? Lite spänning i tillvaron som piggar upp,,
     och alla förståsigpåare,,såna som vet bäst hur ett förhållande ska fungera,alla "men lämna om det inte funkar"människor behöver inte göra sej besväret att leka psykiatriker.Jag VET vad jag vill,inte du..

• Svar på tråden Vill ha lite "bus",men hur?
  • Anonym (anonym)

Jag bor i Örebro län , på gränsen till Värmlands län

• Xjanne

Hej!
    Jag är en "gubbe" på 52 som också vill ha lite bus med en tjej kravlöst.
    Bor i sth, kan dyka upp hos dig någon förmiddag då och då.
    Gärna äldre men inget krav.

Janne

• Anonym (Y)

Hej. Jag är en kvnna som också lever i förhållande. Vilka är dina fantasier? Jag har tidigare kollat kk sidor. Men har inte hittat nån som verkar seriös eller som är ute efter samma sak som jag. Pratar gärna lite :)

• 20160328

Anonym Y du får gärna höra av dig. Skulle gilla lite bus framöver. Jag är man och 55 år

• Anonym (Y)
    20160328 skrev 2016-04-01 15:06:09 följande:

Anonym Y du får gärna höra av dig. Skulle gilla lite bus framöver. Jag är man och 55 år

I mina fantasier/ önskningar finns enbart en annan kvinna. Jag lever i ett förhållande med en man som jag älskar så kuk får jag endå. ;)
  • mikkeyy

Anonym (Y)  skicka mej gärna ett meddelande så pratar vi så,blir lite mer "privat" så

• mikkeyy
    mikkeyy skrev 2016-04-01 15:36:03 följande:

Anonym (Y)  skicka mej gärna ett meddelande så pratar vi så,blir lite mer "privat" så

Anonym (Y)  då jag ej är så haj på detta när jag startade tråden , blev det anonymt , men skicka meddelande om du vill prata lite,,jag är i samma situation som dej,,
  • Anonym (Y)
    mikkeyy skrev 2016-04-01 15:46:13 följande:

Anonym (Y)  då jag ej är så haj på detta när jag startade tråden , blev det anonymt , men skicka meddelande om du vill prata lite,,jag är i samma situation som dej,,

När jag trycker på ditt användarnamn kommer der bara upp att användaren inte finns eller nåt. Men är du trådstartaren?
  • mikkeyy

ja det är jag,,hur löser vi detta då tro?

• mikkeyy
    Anonym (Y) skrev 2016-04-01 15:52:11 följande:
    När jag trycker på ditt användarnamn kommer der bara upp att användaren inte finns eller nåt. Men är du trådstartaren?
    vad har du får namn här? kan inte skicka meddelande till dej.
    Klicka annars på "visa endast" under mitt anvnamn..
  • Anonym (Y)

Är det bara vi som ser konversationen om jag skriver på "visa endast" har du inte kik?

• mikkeyy

då kan du förhoppningsvis skicka mej meddelande om du har "konto" här,,
    har inte kik,,

• Anonym (Y)

Testa skicka pm till mig då. Jag heter alllison

• Edvard

Man som lever i ett förhållande - vill ha lite bus med mycket närhet...

Svar på tråden Vill ha lite "bus",men hur?