Tjejer, är detta en snygg klädstil?
gyazo.com/2c6f9f951912d147f62134ca6fc208d7Tjejer, är detta en snygg klädstil?
Absolut inte.
Ser ut som en värsta nyrik snobb som vill skryta och typ säga "hej här är jag! titta på mig jag har pengar vill du knulla?"
Absolut inte.
Ser ut som en värsta nyrik snobb som vill skryta och typ säga "hej här är jag! titta på mig jag har pengar vill du knulla?"
Om du undviker att bli för lik en stockholmsstekare så är det en väldigt het stil. Me like.
Om du undviker att bli för lik en stockholmsstekare så är det en väldigt het stil. Me like.
Det är ju mycket bättre än någon som ser trashig och ofräsch ut men inget jag går igång på. Känns lite too much kan jag tycka plus att västen är för liten. "För medveten, för tillfixad" ser han ut, då tänker jag att han har lite större ego och då blir jag inte intresserad. Men han ser ju fräsch ut såklart. Men jag röstade nej.
Ja om kläderna sitter brs
Förlåt jag menade inte att du var en stekare jag menade att om man tog stilen för långt så skulle det kunna tolkas som det.
Om det vore ett bättre snitt och passform på framförallt västen, det blir lite för "femme" med så insvängd väst.
Sen så hör knappast inte en omröstning om huruvida en påklätt klädstil är snygg eller inte hemma i "Sex&Sånt" - antar det är samma TS som konstant lägger de fel där, lär dig göra rätt.
Just det där ser lite tightknäppt ut men med rätt passform gillar jag stilen.
Absolut inte.
JGL klär ju i allt, han är fantastiskt sexig, mums.
Men det beror på hur personen ser ut om hen klär i kläder likt de på bilden. Bakåtslickat hår och skarp käke i kombo till det där = Stockholmsstekare = Fi Fan.
Ser propert ut. Bra mycket bättre än mjukisbyxor som vissa går omkring med utomhus.
Absolut inte.
Absolut inte.
20 röster
Ja, supersnygg! Joseph Gordon Lewitt går inte av för hackor han heller. ;)
Jo, det tycker jag. Men det krävs att man inte har för "prydligt" utseende i övrigt och inte för "fina" skor.