Om tjejer stör sig på de mängder meddelanden de får på dejtingsidor
Varför uppmuntrar de ofta killar på sina presentationer att skriva till dem då?
"Verkar jag intressant så tveka inte en sekund utan lämna en rad." - Ett bland många exempel.
Varför uppmuntrar de ofta killar på sina presentationer att skriva till dem då?
"Verkar jag intressant så tveka inte en sekund utan lämna en rad." - Ett bland många exempel.
Beror väl på vad man skriver också.
Beror väl på vad man skriver också.
Håller till ådersgrännserna som man sätter upp, skriv inte bara "hej jag måste säga att du är så snygg" eller liknande, va tusan ska jag svra på det?
Sen är det tyvärr så att utseendet måste matcha det jag är ute efter, lite i vilket fall, jag får ärligt runt tjugo mail om dagen och måste sorera, jag kan inte hålla på att messa med alla så de som jag faktiskt ser direkt inte är något som jag kommer att bli intresserad av går bort.
Har du skrivit att du är gift, är du mycket yngre eller äldre an vad jag har skrivit att jag är intresserad av så får du inget mail där jag säger tack men nej tack, ibland gäller det även mail där man bara skriver om mitt utseende ärligt vissa av dem är så fett respektlösa även om inte den som har skickat det förstår det så gör det at jag inte svara på dem.
Så visst får jag mail men ärligt talat så är det inte många av dem som erkar vara i från bra män faktiskt,
Jag är ute på chattsajter ibland om jag har tid. Visst händer det att jag får icke önskvärda kommentarer men som tur är finns det en funktion som heter "BLOCKERA",vilket händer ganska ofta ibland. Jag diskuterar aldrig med dssa personer utan önskar dem lycka till att de kvalt att bli blockerad.
De flesta är väldigt trevliga och respekterar att jag vill chatta och inget annat.
Däremot är jag väldigt tydlig med att det gäller chattande och inget annat. Minsta prat om sådant som kan uppfattas som sexrelaterat på ena eller andra sättet så slutar jag skriva till dem.
Jag tror egentligen inte män är "sliskpellar" utan vi tillåter undermedvetet på något sätt att de kan bete sig som "sliskpellar". Jag vet ju inte om det är på det sätt jag tror men sägger man NEJ på ett sätt som inte kan misstolkas så har jag den erfarenheten att de faktiskt fattar att det inte är lönt att ens försöka.
En av de sajter jag är på är Badoo.com. Den är gratis, man får ha begränsat med bilder och det är enkelt att blockera någon om de är oförskämda.
Det finns ingen tjej som stör sig på att hon får många meddelanden, det kan jag garantera dig.
Däremot så även om de uppmuntrar att skriva, betyder det inte att de kommer att svara på allt.
Vampyria2! Vad jag brukar säga om någon säger att jag är snygg. Jag säger bara "TACK".
Den vanligaste frågan jag får är om jag gillar unga killar. - Nej, skriver jag och önskar dem lycka till och frågar de om de kan få några nakna eller halvnakna kort på mig så rekommenderar jag att de skaffar en Ellos-katalog om de bara är ute efter att se kvinnor i underkläderna.
Dr Nail! Garantera inte för mycket är Du snäll. Jag tycker det är vansinnigt jobbigt med alldeles för många meddelanden. SANT! Däremot försöker jag besvara samtliga meddelanden med att bara informera dem om att jag inte har tid att chatta just då.
För någon stans hör det till god ton att svara när man blir tilltalad. I alla fall är jag uppfostrad så. Jag är medveten att dagens generation ofta struntar i detta men jag försöker i allafall bemöta människor med respekt. Alla har oftast något att dela med sig utav men vi glömmer ofta att lyssna.
Idag hade jag i min inkorg närmare 1500 obesvarade mail och det är alltså inte mail från såna här chattsajter. Jag lovar Dig Dr Nail att jag tror inte det är många som med glädje skulle sätta sig och gå igenom och sortera alla dessa mail,en del jobbrelaterade, andra reklam. Men Du måste likt sjuttog gå igenom samtliga. Så nu vet Du i alla fall att jag inte hoppar jämfota av glädje när jag går in i datarummet och kollar min mail.
Även om jag uppmanade folk att skriva betyder inte det att jag uppskattar allt jag fick i inkorgen. Viss skillnad på det.
Dr Nail! Garantera inte för mycket är Du snäll. Jag tycker det är vansinnigt jobbigt med alldeles för många meddelanden. SANT! Däremot försöker jag besvara samtliga meddelanden med att bara informera dem om att jag inte har tid att chatta just då.
För någon stans hör det till god ton att svara när man blir tilltalad. I alla fall är jag uppfostrad så. Jag är medveten att dagens generation ofta struntar i detta men jag försöker i allafall bemöta människor med respekt. Alla har oftast något att dela med sig utav men vi glömmer ofta att lyssna.
Idag hade jag i min inkorg närmare 1500 obesvarade mail och det är alltså inte mail från såna här chattsajter. Jag lovar Dig Dr Nail att jag tror inte det är många som med glädje skulle sätta sig och gå igenom och sortera alla dessa mail,en del jobbrelaterade, andra reklam. Men Du måste likt sjuttog gå igenom samtliga. Så nu vet Du i alla fall att jag inte hoppar jämfota av glädje när jag går in i datarummet och kollar min mail.