• Anonym (Tjej)

KK- hur bra funkar det egentligen

Har precis blivit singel och är inte så sugen på ett nytt förhållande direkt. Är inte heller sugen på att knulla olika killar varje helg.

Jag älska sex och vet att jag kommer behöva det. Mer än onani alltså.

Nån här som haft en kk och lyckats hålla det så??

• Svar på tråden KK- hur bra funkar det egentligen
  • OlleSQ

Hur länge skall man hållit det på kk nivå för att det skall räknas?

Hur ofta skall ha behöft träffas?

Men +20år men rätt sporadiskt.

• Stefanxx

Har väldigt goda erfarenheter av kk relationer. Jag kanske har haft tur - men det har varit befriande lättsamt och kravlöst när båda parter varit helt inställda på att njuta här och nu. Träffar sedan 1,5 år tillbaka en kvinna i liknande situation som du. Vi ses 4-5 ggr i månaden (oftare om det inte vore för avståndet). Vi kan prata om allt och vi äter ute ihop när det är möjligt.

• muffan

Har haft flera kks och tycker det funkade jättebra :) Finns såklart risk för att känslor uppstår. Men om det gör det och man beslutar att bli ett par så vet man ju att sexet funkar iallafall ;)

Mullig sexblogg biglady.se/
  • dingo123

är man men sitter i samma sits, skulle gärna vilja hitta en trevlig KK (vem vet hur det utvecklas)  men inte så lätt på en liten ort :(

• vargveum

Det kan fungera bra, risken är att känslor ändå uppstår på ett annat plan och att det slutar illa. Men lite sorg hör till livet det också. Då har man fått ligga bra en tid i alla fall.

• Hantverkarn6

Jag är en gift man som lever i ett öppet förhållande.

Vi är fria att träffa andra sexpartners.

Jag har träffat några kvinnor det senaste året, två som jag träffat någorlunda ofta och en ett par gånger bara.

Det fungerar bra bortsett från lite pyssel att få almanackan att stämma. Ingen svartsjuka eller trassel hemma. Det är jätteskönt att veta att det finns någon att träffa när lusten kommer.

• Anonym (Hett sex)

När jag var yngre blev jag lätt kär i mina kk, så det var väl sådär. Men ångrar absolut ingenting, det var otroligt hett sex med stark attraktion. Bara att jag kände mig lite ledsen efteråt för att jag visste att det inte kunde bli vi.

Idag är jag i 35-årsåldern och har en kk som jag träffar i snitt 1 gång i månaden. Nu har jag på något sätt lärt mig att stänga av ev kärlekskänslor. Vi träffas bara för otroligt bra sex, båda vill ha det så, och det är underbart!

• Anonym (D'archangel)
    Stefanxx skrev 2016-03-30 16:30:55 följande:

Har väldigt goda erfarenheter av kk relationer. Jag kanske har haft tur - men det har varit befriande lättsamt och kravlöst när båda parter varit helt inställda på att njuta här och nu. Träffar sedan 1,5 år tillbaka en kvinna i liknande situation som du. Vi ses 4-5 ggr i månaden (oftare om det inte vore för avståndet). Vi kan prata om allt och vi äter ute ihop när det är möjligt.

Du beskriver i princip mitt vanliga förhållande. Vi ska gifta oss och betraktar oss definitivt inte som "kk".

Jag tror bara att det blivit så laddat med förhållanden att man till varje pris undviker att erkänna att man är tillsammans.
  • Eena

Jag har hittat en bra kk som jag träffat sedan i somras. Inga romantiska känslor även om vi tycker om varandra och har roligt tillsammans. Träffas när vi har tid och lust

• Anonym (Exakt)
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-03-31 11:41:41 följande:

Du beskriver i princip mitt vanliga förhållande. Vi ska gifta oss och betraktar oss definitivt inte som "kk".

Jag tror bara att det blivit så laddat med förhållanden att man till varje pris undviker att erkänna att man är tillsammans.

Spot on. It has come to this. Varför är det så? Vägra erkänna att man tycker om varandra typ... Så konstigt. Till TS. Haft kk i två år. Träffas varannan månad, han jobbar o reser i jobbet. Funkar mkt bra eftersom vi inte gör det för ofta.
Svar på tråden KK- hur bra funkar det egentligen