• Redlips

Graviditet resultatet!!!

POSITIVT!!!!

Jag gjorde det ganska nyligen, jag vet inte vad jag känner direkt. Vet bara att jag måste avboka min operation nu i April. Har berättat för min bästa vän och nu er. På något sätt är jag glad men på något sätt vågar jag inte berätta för någon i familjen, utom pappan till barnet då :) wihooo

Redlips
  • Svar på tråden Graviditet resultatet!!!
  • Anonym (Grattis)

Stort Grattis!

Hade ni planerat graviditeten? Vet du vilken vecka du är i och när du blev gravid? Hur och när ska du berätta det för din kille?

Hur känns det?! Är sjukt glad för din skull men förstår att det är många känslor. Hur tänker du om familjen, varför vill du vänta?

Grattis åter igen.

• Redlips
    Anonym (Grattis) skrev 2016-03-30 18:56:13 följande:

Stort Grattis!

Hade ni planerat graviditeten? Vet du vilken vecka du är i och när du blev gravid? Hur och när ska du berätta det för din kille?

Hur känns det?! Är sjukt glad för din skull men förstår att det är många känslor. Hur tänker du om familjen, varför vill du vänta?

Grattis åter igen.

Tack så mycket (: 

1. Vi har pratat om det, att ha barn. Men aldrig planerat riktigt när. (:
    2. Jag vet att jag skulle fått min mens för två veckor sedan och att symptom för graviditet har hållit på i ungefär 2 veckor. Exakt dag vet jag inte. (: 
    3. Jag berättade för honom nu ikväll, vi gick en promenad som vi bukar då visade jag testet och förklarade (: Hela han började pirra sa han. 
    4. Det känns bra, är lite orolig och rädd eftersom det är första gången jag ska behålla barnet (:
    5. Med familjen vill jag vänta utifall att det skulle hända något, sen skulle dom vara glada absolut men ändå ifrågasätta för jag har autism och har svårt med stora förändringar. Kan självklart diskutera det med dom men mer när det gått längre tid och jag själv fått andas ut (: 
    Redlips
Svar på tråden Graviditet resultatet!!!