• Anderssonaandersson

Runkeeper - nedräkning

Hej,

Jag använde tidigare appen Funbeat vid löpning men har nu ändrat till Runkeeper (gratisversionen). I Funbeat fanns funktionen "nedräkning", tex en röst som räknar ned från femton innan start (perfekt för att kunna stoppa bort mobilen). Är det någon som vet om det finns på Runkeeper?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Runkeeper - nedräkning
  • Aniiee

Tror inte det. Det var något år sedan jag använde runkeeper, men på den tiden så började den istället köra programmet efter några steg, typ 10. Man var alltså tvungen att börja gå innan den startade. 

Only in the Bible could a man stand next to a naked woman and be tempted by a piece of fruit
  • Anonym (L)

Tror inte det. Jag har också gratisversionen och har inte sett det. Men jag har inte letat, för jag har inget behov av det. Håller mobilen i handen när jag springer eller går.

• Annaspilar

Jag har kört nedräkning med RunKeeper. Så det har funnits men de har uppdaterat appen sen jag använde nedräkningen. Nu för tiden trycker jag igång manuellt och går bara. :)

• Annaspilar

Jag kollade nu och det finns. Man går bara in på kugghjulet som betyder inställningar och sen på aktivitetsinställningar. :)

• Annaspilar
    Anderssonaandersson skrev 2016-04-01 18:05:32 följande:

Tack! Hittade det

Varsågod. :)
Svar på tråden Runkeeper - nedräkning