• Anonym (Ni vet ingenting)

"Dra i snoppen"

Varför tror ni tjejer att man drar i snoppen när man runkar? Man smeker förhuden fram och tillbaka, inte bokstavligt talat drar i något. Just saying.

• Svar på tråden "Dra i snoppen"
  • Anonym (???)

Varför tror ni män att man snabbt sticker ett finger ut och in i evighet när ni "pullar" varför tror ni killar att vi tycker det är skönt? Man smeker klitoris och området tunt klitoris.

• Anonym (???)
    Anonym (???) skrev 2016-03-31 15:30:53 följande:

Varför tror ni män att man snabbt sticker ett finger ut och in i evighet när ni "pullar" varför tror ni killar att vi tycker det är skönt? Man smeker klitoris och området tunt klitoris.

Just saing.
  • Anonym (Ni vet ingenting)
    Anonym (???) skrev 2016-03-31 15:30:53 följande:

Tala för dig själv, jag gnider alltid fingrarna på klitoris.
  • Babyfeber
    Anonym (Ni vet ingenting) skrev 2016-03-31 05:10:28 följande:

Varför tror ni tjejer att man drar i snoppen när man runkar? Man smeker förhuden fram och tillbaka, inte bokstavligt talat drar i något. Just saying.

Varför skulle man dra i snoppen?
  • Pentra
    Anonym (Ni vet ingenting) skrev 2016-04-01 00:15:30 följande:

Kände just en ilande smärta gå igenom min kropp... ... /Pentra
  • Anonym (???)
    Anonym (Ni vet ingenting) skrev 2016-04-01 00:15:30 följande:
    Ja det låter ju mysigt.(not)
  • Anonym (Tjej)

Min kille är omskuren och om jag skulle dra hans förhud fram och tillbaka så skulle han skrika.

• Anonym (F)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-04-01 05:09:48 följande:

Min kille är omskuren och om jag skulle dra hans förhud fram och tillbaka så skulle han skrika.

• Anton Chigurh

">Just SAYING...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ehum)

När man smeker drars förhuden fram och tillbaka, vad menar du? Typ som om ngn tar en pincett och drar ut den? Jag tar ett grepp om kuken och håller mjukt och för den fram och tillbaka. Är det fel? Varför får de orgasm då. Jag fattar ej.
Svar på tråden "Dra i snoppen"