Kan jag tänkas vara gravid?
Är lite orolig här, grejen är den att jag funderar på om jag kan tänkas vara gravid. Hela natten vaknade jag av och till och var hur snurrig som helst, jag har alltid haft problem med yrsel men den här typen är helt ny för mig. Hela rummet snurrar/gungar när jag ligger ner, och det har aldrig hänt förut. Sedan fick jag en mindre brunaktig blödning igår, gråter inte ofta men igår var jag otroligt känslig och grina som en barnunge. Yrseln vill verkligen inte försvinna och jag har typ mensvärk. Har legat på soffan hela dagen då jag verkligen inte orkar göra någonting, t.o.m när jag skriver det här så skakar händerna. Grejen är den att jag tar egentligen Cerazette men eftersom jag och pojkvännen inte hade sex på typ en vecka så blev det si och så med tidpunkten för när jag tog tabletten, det kan ha överskridit 36timmar. I alla fall så hade vi sex igen för typ 5 dagar sen och nu mår jag såhär, dessutom drömde jag hela natten att jag och min pojkvän hade barn. Är orolig och vet inte om jag ska vänta och se hur jag mår om några dagar, frågan är då ska jag sluta ta mina piller, eller ska jag prata med honom om det på en gång?