vad kostar nutrilett???
Då menar jag en färdigblandad dryck..eller paket per dag..
Tacksam för svar
Då menar jag en färdigblandad dryck..eller paket per dag..
Tacksam för svar
Jag köpte en Nutriellt låda, choklad på Willys hemma för 205 kr med 25 påsar i, 8,20 kr per påse... Men gott är det inte, men ett måste!
Vill få en push och gå ner några kg, minska matsäcken och minska sötsuget.
Lycka till!
Annars kan jag rekomendera Naturdiet, tetrapak, kostar ca 20 kr st per måltid, lite dyrt till skillnad på budget Nutrilett men såååå mycket godare!
Finns i 3 olika smaker, choklad, jordgubb och vanilj.
ok tack så mycket...ska också börja med det för att bli av med sötsug och så minksa magsäcken...har verkligen frossat nu under sommaren så nu ska det bli ändring...
Exakt samma här. Alla säger att det ej funkar att man bara går ner en massa och sedan upp igen, men jag vill som du minska matsäcken och sötsug.
Jag beställde modifast gratisprover så det har jag ätit idag...dem är inte goda alltså..men ska köpa nutrilett imorgon och se
Du kan ju gå till en hälsokost och köpa en påse av varje och testa vilken du tycker bäst om. Fast ska sanningen fram så är ingen av dem speciellt goda, fy faro, kräks nästan varje gång jag tar en klunk.
men om man måste välja vilken är godast??
och kostar dem då 8.20 st om man köper enstaka ??
Í Hälsokosten kostar nog en måltidsersättning 15 kr/st, billigare om man köper en hel låda, köpe min på Willys.
Ja om man måste välja är det nog Choklad, ska man förklara smaken så liknar den typ som man dricker nån musli av nåt slag, ÄCKLIGT är det iallfall men det går ner med vatten i mellan klunkarna.
hej, kan rekommendera modifast, prova gratisproverna om du nu ska banta på detta sättet, men du måste dricka dem iskalla, annars smakar det illa.
Jag brukar alltid lägga mej i när det gäller Nutrilett o liknande.
Jag är en av dom som givetvis trodde att jag inte skulle gå upp i vikt igen men det var oundvikligt, även om jag tänkte på vad jag åt..
MEN! Jag gick till överdrift och levde på denna dryck i mer än rekommenderade 2 veckor. Så kroppen tappade muskler o vatten, de osynliga fett-depåerna (då menar jag inte lovehandels o traktordäck runt magen) fylldes bara på.
Att minska magsäcken o sötsuget fungerar säkert, men man går snabbt ner i vikt och det är lätt att fortsätta med denna mirakelkur.
Så jag ger er bara ett gott råd: Börja kanske med detta, men under väldigt begränsad tid. Det är vad dom rekommenderar oxå.
Jag har nu istället varit så duktig och lagt om min kost och motionerar och det går neråt, men lite långsammare, kroppen hänger med den här gången *hoppas jag *
Magsäcken är minskad (går på några dagar) och sötsuget kommer endast innan mens.. Och jag har varit den som tar 8 kakor av 7 möjliga och ätit choklad varje dag!
Kämpa på!! Och lycka till!!
Ett tips till er som verkligen vill testa Nutrilett:
Låt vattnet vara kylskåpskallt när ni blandar pulvret och häll i lite mjölk, mkt godare!