• Olivia1995

Vad tror ni?!

Hej! Jag har en liten fråga, eller undran.. Jag och min sambo hade oskyddat imorse och det är ca 16 dagar sedan min senaste mens och typ 16 dagar till nästa. Min mens är lite oregelbunden, men den är ca 33 dagar (ganska långt va..?)

Men hur stor är chansen att det tagit sig tror ni? :)

• Svar på tråden Vad tror ni?!
  • Olivia1995

Nej har ingen koll alls på den faktiskt så svårt o säga.. Gjorde ett test på internet o då stod det att ÄL bör va nu (men går väl inte lita på de hahA)

Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-04-05 13:44:01 följande:

Har du koll på din äl så kanske det kan ta sig

• glittersol
    Olivia1995 skrev 2016-04-05 13:29:22 följande:

Hej! Jag har en liten fråga, eller undran.. Jag och min sambo hade oskyddat imorse och det är ca 16 dagar sedan min senaste mens och typ 16 dagar till nästa. Min mens är lite oregelbunden, men den är ca 33 dagar (ganska långt va..?)

Men hur stor är chansen att det tagit sig tror ni? :)

Ja du! Det är omöjligt att veta!

Kanske borde börja med ältest? Tempa? Så du får lite koll?

Hur gamla är ni? Hur länge har ni försökt?
  • Olivia1995

Ja visst är det.. Ja jag tänkte börja tempa faktiskt, sen är det inte så att vi försöker direkt utan killen vill väl helst vänta lite.. Medans ja vill ha nu, helst igår :(

nej men jag är bara 20 år än så länge o han är 22 :)

O andra sidan kör vi alltid oskyddat men drar ut innan, men denna gång drog vi inte ens ut :)

glittersol skrev 2016-04-05 19:16:07 följande:

Ja du! Det är omöjligt att veta!

Kanske borde börja med ältest? Tempa? Så du får lite koll?

Hur gamla är ni? Hur länge har ni försökt?

• Asirna

Oavsett vart man än är i sin menstruation cykel så riskerar man alltid att bli gravid vid oskyddat samlag.

Svar på tråden Vad tror ni?!