• Anonym (fxg)

Killar som tittar kvinnor med tights i skrevet, är det vanligt?

Tidigare idag diskuterade jag och två av mina kompisar det här med kvinnor och deras tights, med anledning av att det blivit så inne att kvinnor går runt i tights trots att de ofta inte ens tränar.
    Ena personen sa att det har blivit överdrivet vanligt med tights eftersom att många inte tränar och att de bara har det för att det de ska se snygga ut, han dissade det. Men då tyckte den andra personen(kille) att det var toppen att kvinnor går runt i tights eftersom att han då kunde se hur olika kvinnor ser ut mellan benen. Han sa att om snippan syntes tydligt genom tightsen så var det ett tecken på att kvinnan är helt hårlös mellan benen, om snippan inte syntes men det var ganska platt så var det ett tecken på att hon har lite hår mellan benen men att hon är ansad, och om det var ganska tjockt/utbuktande i skrevet så är det ett tecken på att kvinnan inte ansar utan är väldigt hårig mellan benen.
    Nu sa han allt detta med glimten i ögat och så, men det låg nog lite sanning i det.

Hur vanligt är det att killar kollar in skrevet på kvinnor med tighta träningsbyxor? Är du en sådan? Varför gör du det?

Och ni som är kvinnor.. Har ni någonsin upplevt att killar tittar er i skrevet när ni  har tights? Har det förekommit och vad är er syn på hela grejen?

• Svar på tråden Killar som tittar kvinnor med tights i skrevet, är det vanligt?
  • Anonym (Madde)

Det är nog väldigt vanligt. Jag kollar killar i skrevet ofta. Med vissa sorters byxor så syns ju bulan väldigt bra vilket jag tycker är trevligt. Det har blivit en reflex. Ögonen känns så tunga så de bara åker ner. 

• Anonym (E)

Jag som tjej kollar in killars skrev. Jag tycker det är trevligt när det sticker ut och så får dom gärna ha lite rumpa ;)

Jag själv har nog aldrig upplevt att någon kille kollar in min mutta, men rumpan däremot är det många som spanar in på både mig och mina vänner. Känner väl inte att de är något fel med att "se men inte röra". Men är de Arne 80+ som stirrar så blir jag lite obekväm. Killar runt min egna ålder gör mig inte så jätte mycket. 

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-05 20:25:53 följande:

Jag som tjej kollar in killars skrev. Jag tycker det är trevligt när det sticker ut och så får dom gärna ha lite rumpa ;)

Jag själv har nog aldrig upplevt att någon kille kollar in min mutta, men rumpan däremot är det många som spanar in på både mig och mina vänner. Känner väl inte att de är något fel med att "se men inte röra". Men är de Arne 80+ som stirrar så blir jag lite obekväm. Killar runt min egna ålder gör mig inte så jätte mycket. 

Hur märker du att killen kollar in rumpan bakifrån? Jag är lite rumpfixerad och kollar ofta in den. Speciellt om tjejen har tights eller snäv kjol. Så därför jag undrar haha.
    Hur gammal är du förresten?
  • Fobiker

Visst, kläder som är mer åtsittande/avslöjande gör att man tittar lite mer, både framifrån och bakifrån, inget konstigt med det. Men sedan är det ju skillnad på att titta och att titta. Man försöker väl sköta det på ett lite snyggt sätt så att det inte märks alltför mycket. Upplever det inte direkt som att jag går och "tittar kvinnor med tights i skrevet". Det är mera som en reflex att titta till lite extra.

• Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-06 13:17:56 följande:
    Hur märker du att killen kollar in rumpan bakifrån? Jag är lite rumpfixerad och kollar ofta in den. Speciellt om tjejen har tights eller snäv kjol. Så därför jag undrar haha.
    Hur gammal är du förresten?
    Haha, en del killar är inte alls diskreta. Andra ser man genom fönster och dörrar (som speglar sig) och såklart speglar på te.x gymmet. Om jag är med mina vänner så brukar vi säga "han spana in din röv" så vi är varandras ögon :) But I dont blame you, jag tycker också att rumpor är riktigt najs. 
    Jag är 20, du då? 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-06 14:58:22 följande:
    Haha, en del killar är inte alls diskreta. Andra ser man genom fönster och dörrar (som speglar sig) och såklart speglar på te.x gymmet. Om jag är med mina vänner så brukar vi säga "han spana in din röv" så vi är varandras ögon :) But I dont blame you, jag tycker också att rumpor är riktigt najs. 
    Jag är 20, du då? 
    Haha hur tittar de som inte är diskreta? Jo, så sant. Haha jaså ni säger röv till varandra? Skönt att höra! Då kanske du har en fin rumpa, eftersom många tittar... Svårt att veta om man själv har det men jag tror jag har det.
    Aha, 20 oj då :). Jag är 37. Ser rätt mycket yngre ut.
  • Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-06 15:50:05 följande:
    Haha hur tittar de som inte är diskreta? Jo, så sant. Haha jaså ni säger röv till varandra? Skönt att höra! Då kanske du har en fin rumpa, eftersom många tittar... Svårt att veta om man själv har det men jag tror jag har det.
    Aha, 20 oj då :). Jag är 37. Ser rätt mycket yngre ut.
    Dom fortsätter titta fastän jag står och glor på dom (exempelvis från sidan) haha.
    Ja de gör vi! Röv eller ass säger vi :) jag tror jag har fin, har fått komplimanger för den i alla fall och jag tycker om den. 
    De va lite skillnad haha, hur ung ser du ut då? 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-06 23:35:39 följande:
    Dom fortsätter titta fastän jag står och glor på dom (exempelvis från sidan) haha.
    Ja de gör vi! Röv eller ass säger vi :) jag tror jag har fin, har fått komplimanger för den i alla fall och jag tycker om den. 
    De va lite skillnad haha, hur ung ser du ut då? 
    Haha galningar! De kunde ju skött det snyggare...
    Kärt barn har många namn ;) Jag säger oftast rumpa. Då har du säkert en riktigt fin röv :) Haha ja, fast jag gillar yngre faktiskt... Skulle inte ha något emot att träffa någon i den åldern. Oj, svårt att säga själv men de flesta brukar bli chockade. 10 år yngre skulle jag nog säga iallafall. Du kan få se foto om du vill. Får man fråga var du bor?
  • Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 00:20:45 följande:
    Haha galningar! De kunde ju skött det snyggare...
    Kärt barn har många namn ;) Jag säger oftast rumpa. Då har du säkert en riktigt fin röv :) Haha ja, fast jag gillar yngre faktiskt... Skulle inte ha något emot att träffa någon i den åldern. Oj, svårt att säga själv men de flesta brukar bli chockade. 10 år yngre skulle jag nog säga iallafall. Du kan få se foto om du vill. Får man fråga var du bor?
    En del vet inte hur man ska bete sig ;) 
    Precis! Jag har rätt stor (mycket gym) och de är fint hoppas jag :) 
    Du får gärna visa bild så man får avgöra de själv haha. 
    I Östergötland, du då? 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-07 00:32:39 följande:
    I Östergötland, du då? 
    Nä, det är ju tyvärr så. Ibland på betydligt värre sätt än så. Jag hoppas du sluppit uppleva det!
    Ja, men då är den nog rund och putig vilket jag älskar :)
    Om du trots allt skulle komma på mig när jag tittar på din rumpa är det ok för mig att du spanar in min utbuktande bula mellan benen :P haha. Så det blir rättvist :)
    Haha du kan få min mail så kan jag berätta vad jag heter här och skicka foto.
    lazerpow@hotmail.com. (Gammal mail.)
    Jag bor i Malmö, förstår du skånska? :P
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-07 00:32:39 följande:
    I Östergötland, du då? 
    Var blev du av? :)
  • Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-12 17:26:31 följande:
    Var blev du av? :)
    Kolla din inkorg så ska de nog ha kommit något :) 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (E) skrev 2016-04-13 13:56:16 följande:
    Kolla din inkorg så ska de nog ha kommit något :) 
    Jo, faktiskt :)
  • Killensomvet

Det är det absolut mest sexigaste som finns I VÄRLDEN, inget får mig att gå igång lika mycket, men det sexigaste är om tjejen inte vet om det själv, eller "bryr sig inte" försöker hon va sexig, blir de inte samma sak, men det är lätt det mest sexigaste som finns i världen, jag får stånd direkt om ja ser en brud i tights där man ser snippan, vill ba slicka ihjäl henne till orgasm typ

jag är en ganska snygg kille skulle bedömma mig själv som 7,5/10 min personlighet är lätt 10/10, är van att vara bland tjejer,  det är inte så att ja får bonge för att ja ser eller pratar me en snygg brud, men de här gör en helt galen, jag måste hindra mig själv från att titta på snippan, så ja inte får världens jävla bonge och skämmer ut mig typ. Skrattande

• Anonym (Partypojken)

Ju tydligare den syns ju sexigare är det, speciellt när springan är lite längre, och blygläpparna är fylligare, men för övrigt är det sexigt oavsettttttttttt Tungan ute

• Anonym (Diskretion)
    Anonym (E) skrev 2016-04-05 20:25:53 följande:

Jag själv har nog aldrig upplevt att någon kille kollar in min mutta

Jag har gjort det flera gånger, väldigt diskret!
  • Anonym (Partypojken)

Det här med att man kan see hur hårigt det är stämmer inte, killen sa så för att uppmana er att gå runt så för att han tänder på det, alla snippor är olika och 10 rakade snippor kan see olika ut, det som tänder en är att de är en springa lixom och två blygdläppar mellan bena och tjejen blir så oskyldigt sexig typ, för att "snippor" ska alltid vara så jävla hemligt då blir de också sexigt när man väl ser den lixom, exempel bild, detta kan göra så att jag får stånd 10 gånger om asså, OBS man måste inte va så här smal, det spelar ingen roll det är sexigt oavsett...

• Anonym (D)

Kollar inte tjejer i skrevet. Däremot på guppande wobblande rumpor i tights om jag får syn på dem.

• Anonym (F)

Kan inte låta bli att kolla. Även på tjejer utan tights men ska väl sägas att jag inte kollar så mycket på bröst och rumpa utan just mellan benen och fantisera om hur läpparna ser ut och håret.

• Anonym (Anonym:))

Jag gjorde det idag. 🤪
    Var på ett universitet o jobbade, där kan man se en hel del sånt.

Svar på tråden Killar som tittar kvinnor med tights i skrevet, är det vanligt?